  • 11. Data: 2018-05-18 05:05:18
    Temat: Re: Jaki internet w Roamingu na EU?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SERG" <m...@n...fm> wrote in message
    news:pd66f8$2bj$1@node2.news.atman.pl...
    > Szukam polskiego operatora GSM, którego kartę SIM mógłbym zanabyć
    > na okres 7 dniowego wyjazdu do innego kraju EU.
    > Warunek jest taki, iż potrzebuje mieć pakiet internetu z co najmniej
    > 1GB w Roamingu i który jest ważny co najmniej tydzień.
    > Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

    A co się stanie jak wezmę ze sobą na wycieczkę do Włoch
    kartę prepaida Orange Free którego używam w Polsce
    od wielu lat? Jaką "taryfą" mnie obskubią we Włoszech? :-)

    15zł za 300Mb?

  • 12. Data: 2018-05-18 19:38:51
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 17 May 2018 22:05:18 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >A co się stanie jak wezmę ze sobą na wycieczkę do Włoch
    >kartę prepaida Orange Free którego używam w Polsce
    >od wielu lat? Jaką "taryfą" mnie obskubią we Włoszech? :-)

    Uruchom sobie pakiet jednorazowy http://bezlimitunakarte.pl/ - za 25
    zł. będziesz miał 1,61 GB w UE.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2018-05-19 13:52:20
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2018-05-12 o 09:52, SERG pisze:
> [...]
    > w Roamingu i który jest ważny co najmniej tydzień.
    > Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

    ja bylem we Wloszech
    mialem pakiet 2 GB z Playa na karte w tym ok 580 MB w UE bez doplat
    (wazne 30 dni)

    ale ten internet z playa byl strasznie cienki - muliło ze nie wiem...

    na drugim telefonie mialem Orange (abonament) 2 gr za MB (nie wiem czy
    brutto czy netto) - internet smigał (w porownaniu do playa to niebo a
    ziemia)

    m.

  • 14. Data: 2018-05-19 15:46:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>