  • 61. Data: 2020-05-24 16:04:19
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj User, 24 maj 2020 w
    news:5eca2e6c$0$17348$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > https://allegro.pl/oferta/kabel-usb-3-0-micro-b-type
    -c-1m-mctv-845-90
    > 90436184
    > https://proline.pl/unitek-przewod-usb-typ-c-do-micro
    usb-3-0-1m-y-c475
    > bk-p1148958 wyraźnie widać, że we wtyczce do USB Type-C występują 3
    > okrągłe otwory , natomiast

    Chodzi ci o te białe pola? To są pewnie jakieś styki - ja nie widzę
    żadnych otworów. To jest normalna wtyczka i będzie pasowac do normalnego
    usb c
    https://pl.wikipedia.org/wiki/USB-C

  • 62. Data: 2020-05-24 16:12:15
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 24 May 2020 10:21:01 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5eca2e6c$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    od User <n...@s...com> :
    rousb-30.html

> [...]
    ousb-3-0-1m-y-c475bk-p1148958
    >wyraźnie widać, że we wtyczce do USB Type-C występują 3 okrągłe otwory ,

    Gdzie ty widzisz te otwory?

    >natomiast
    >w moim porcie USB Type-C w laptopie po środku jest poprzeczna belka
    >długości prawie
    >całego portu. Nie wydaje mi się możliwe podłączenie takiej końcówki do
    >mojego portu.

    Tak ma być(masz rozrysowane gniazdo i wtyk):
    https://en.wikipedia.org/wiki/USB-C

  • 63. Data: 2020-05-24 16:20:04
    Od: User <n...@s...com>

    W dniu 24.05.2020 o 16:04, pueblo pisze:
> [...]
    > Chodzi ci o te białe pola? To są pewnie jakieś styki - ja nie widzę
    > żadnych otworów. To jest normalna wtyczka i będzie pasowac do normalnego

    Chyba najlepiej będzie wybrać się pod GUS z laptopem i dyskiem zewnętrznym
    i na początek dobrać kabel pozwalający połączyć dysk (micro USB 3.0) z
    laptopem
    (USB Type-C), tak jak radził ąćęłńóśźż.

  • 64. Data: 2020-05-24 19:06:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ma zwidy, to nowa ksywka niejakiego Adama / Ewy (zeszłoroczne wątki), taki quasitrol,
    będzie pytać czy do śruby Ph potrzebny wkrętak
    marki Philips i czy PZ nie dałby bardziej pozytywnego odczucia.
    Weź zostań żoną takiego ;-))

    -----