  • 11. Data: 2011-03-07 20:17:58
    Temat: Re: Jaki kask do 20zł?
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Mar 2011 20:40:49 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "mst" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Belle nie mia?y wkretów - mia?y zatrzaski: http://tnij.org/krsi
    > Mia?em to wiem.

    ja też miałem, i jak go rozebrałem to mi włosy dęba staneły co by się
    stało jakbym w tym przyłożył o asfalt
    a tym co pokzujesz to byś szyby nie umocował

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2011-03-07 20:48:47
    Temat: Re: Jaki kask do 20z3?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "mst" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
> [...]
    > stało jakbym w tym przyłożył o asfalt
    > a tym co pokzujesz to byś szyby nie umocował

    Na takie cus były szybki. 2 razy jak wciskałem to mi szybka pękła.
    Kosztowała wtedy 800 zł. Było to duuużo kasy. Potem jeździłem już zawsze bez
    szybki, bo nie stać mnie było.

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2011-03-07 21:26:17
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Mar 2011 21:48:47 +0100 osobnik zwany Grzybol

    u mnie były mocowane na to:
    http://42.pl/u/2zaT

  • 14. Data: 2011-03-07 21:34:07
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 7 Mar, 22:26, mst <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 07 Mar 2011 21:48:47 +0100 osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:

    > u mnie były mocowane na to:http://42.pl/u/2zaT

    jeszcze chwila i ktos uwierzy ze grzybol jednak ma/mial cos wspolnego
    z motocyklami ;)
    btw w mojej belli tez zatrzaski a szybka jakas taka elastyczna byla to
    i nie pękała

  • 15. Data: 2011-03-07 21:38:35
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 07-03-2011 22:26, mst pisze:
    > u mnie były mocowane na to:
    > http://42.pl/u/2zaT

    ściemniasz!
    wtedy takich wkrętów nie było! :]

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 16. Data: 2011-03-07 21:41:38
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Ditron" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    btw w mojej belli tez zatrzaski a szybka jakas taka elastyczna byla to
    i nie pękała
    ------------------

    Z zatrzaskami to był późniejszy model
    i służyły do zablokowania szybki.
    Natomiast na czymś musiała się ta szybka obracać.

    Pzdr

    JKK

  • 17. Data: 2011-03-07 22:01:05
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Mar 2011 22:38:35 +0100 osobnik zwany TaDzik
    wystukał:

    > ściemniasz!
    > wtedy takich wkrętów nie było! :]

    takich nie było, ale podobne tak. Nie chce mi się szukać dokłdnie takich
    jak były. Czy to, że nie były samowkrętne coś zmienia?

  • 18. Data: 2011-03-07 22:13:41
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "Grzybol"
    > Belle nie miały wkrętów - miały zatrzaski:
    >
    > A ja mialem ze srubkami

    Ja mialem Vento w komplecie najpierw z TS150, pozniej z CZ, a na koncu z
    ETZ250.
    Taki kask wtedy to byl design rodem zza kurtyny, ale za to szybki niestety
    byly fatalnej jakosci i nie do dostania - aftermarketow nie produkowali :)
    Radzilismy sobie sami wycinajac szybki drobnym brzeszczotem z cieniutkiej
    plexi, na koncu wiercac i mocujac w niej zatrzaski (nie srubki!) :)

    erg

  • 19. Data: 2011-03-07 22:30:11
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > takich nie było, ale podobne tak. Nie chce mi się szukać dokłdnie takich
    > jak były

    Wkręty wtedy to były do drewna, do kołków rozporowych
    i blachowkręty do malucha :-)

    Pzdr

    JKK

  • 20. Data: 2011-03-08 00:04:43
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Mówisz i masz. Nie wiem jak wytrzymałe sa kaski moto, bo nie
    >testowałem, nie chcę i nie znam nikogo, kto by przetestował.

    Mówisz i masz.
    Amatorski test kasku przy użyciu czołgu ; )
    http://www.youtube.com/watch?v=It2c5qfyiE0