  • 1. Data: 2016-03-12 10:22:25
    Temat: Jaki laptop? Matryca IPS, mocne zawiasy, integra
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Szukam laptopa do pracy:
    - matryca IPS (ew. VA) 15"-17" (rozdzielczosc mniej istotna)
    - mocne zawiasy (mile widziana trwala obudowa)
    - procesor i3, i5, ew. i7 + zintegrowana grafika
    - cena: wstepnie do 3000zl

    Jest cos poza Lenovo Z70-80?

  • 2. Data: 2016-03-12 15:01:07
    Temat: Re: Jaki laptop? Matryca IPS, mocne zawiasy, integra
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-12 o 10:22, jakson pisze:
> [...]
    > (rozdzielczosc mniej istotna) - mocne zawiasy (mile widziana trwala
    > obudowa) - procesor i3, i5, ew. i7 + zintegrowana grafika - cena:

    Nie śledzę cen, więc Ci nie podpowiem, ale mam uwagę dotyczącą zawiasów.
    Są Laptopy, gdzie zawiasów nie ma wcale! Ekran jest "podpięty"
    bezprzewodowo, w pełni odłączalny, i wtedy służ jako tablet. No ale to w
    klasie, która raczej Ciebie nie zainteresuje, bo przede wszystkim mają
    one ekrany raczej mniejsze niż żądane 15"

    Natomiast co do i7, to chyba w 3k zł nie będzie, bo to jednak już dość
    wypasiony sprzęt byłby. A jeszcze: co masz przeciw Lenovo? To największy
    producent PC-tów na świecie, czyli ludziska wyrywają to sobie jak świeże
    bułeczki. No a jak wiadomo: milion wielorybów nie może się mylić!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!