  • 1. Data: 2013-11-06 03:54:48
    Temat: Jaki mandat i ile punktów za taką akcje?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Ile powinni dostać za taką akcje?

    https://www.youtube.com/watch?v=gsa2wT4k6iQ

  • 2. Data: 2013-11-06 08:31:10
    Temat: Re: Jaki mandat i ile punktów za taką akcje?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.11.2013 03:54, PlaMa pisze:
    > Ile powinni dostać za taką akcje?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=gsa2wT4k6iQ

    zgłoś w najbliższym komisariacie. po miesiącu dadzą Ci znać listem
    poleconym co i jak wyszło.

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-11-06 15:48:45
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-06 03:54, PlaMa pisze:
    > Ile powinni dostać za taką akcje?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=gsa2wT4k6iQ

    Co grymasisz? Włączyli niebieskie koguty? Włączyli. Trochę może późno,
    ale automagicznie stali się pojazdem uprzywilejowanym.
    Szkoda, że jeden z drugim burak w mundurze uważa, że mu więcej wolno,
    tak jak ten z inspekcji (35 punktów w 12 minut).
    Takie zachowania powodują tyle tylko, że państwo to oni, a my, to my.
    Przykład idzie z góry i uczy, że lepiej cwaniakować, niż pracować.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-11-06 16:01:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 06 Nov 2013 15:48:45 +0100, Jacek

    > Przykład idzie z góry i uczy, że lepiej cwaniakować, niż pracować.

    Policjanta widuję raz w miesiacu, tych z GITD nie widziałem już z pół roku,
    a "wyczynów" zwykłych kierowców w godzinę jazdy nie zmieszcze na wszystkich
    posiadanych członkach.

    Co to więc za bzdury, że przykład idzie z góry? Nie, wcale nie idzie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2013-11-07 21:53:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 6 Nov 2013 16:01:21 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Policjanta widuję raz w miesiacu, tych z GITD nie widziałem już z pół roku,
    >a "wyczynów" zwykłych kierowców w godzinę jazdy nie zmieszcze na wszystkich
    >posiadanych członkach.

    Bo statystycznie pojazdów Policji i ITD jest mniej.
    Swoją drogą, jeżdżąc po samej Warszawie widuję kilkanascie radiowozów
    dziennie. Ty jeden w miesiącu... Jakoś nie wierzę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2013-11-08 08:16:55
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-06 16:01, Myjk pisze:
> [...]
    > posiadanych członkach.
    >
    > Co to więc za bzdury, że przykład idzie z góry? Nie, wcale nie idzie.
    Sam piszesz bzdury.
    Jako kierowca reprezentujesz samego siebie i ja samego siebie, a taki
    jeden z drugim burak w mundurze reprezentuje całą swoją służbę. Po to
    jest mundur.
    Nikt nie pamięta, że w czasie II WŚ jakiś tam Jebiewdenko zgwałcił
    kobietę, tylko, że Armia Zielona gwałciła. Identycznie jest z ITD i
    policją oraz także z klerem. Dlatego powinni takiego przykładnie
    wyp...ić ze służby i niech idzie do dyskoteki pracować jako bramkarz
    (jak go zechcą).
    Jacek

  • 7. Data: 2013-11-08 11:27:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 07 Nov 2013 21:53:25 +0100, jerzu

    > Jakoś nie wierzę.

    Z pewnością, jak zwykle, kłamię. :P Co mam Ci napisać? Bardzo rzadko się
    nadziewam na policję. Może dużo nie jeżdżę, bo raptem 30 tys. rocznie i
    głównie po wawie, ale radiowozów widuję ogólnie mało. Poza tym jak
    statystycznie wziąć ilość policjatów z drogówki, to też wychodzi jakiś
    śmieszny wynik. Dlatego twierdzenie, że obywatel uczy się burakowatej jazdy
    od nich, jest zwyczajnie kłamliwe i jest milutkim usprawiedliwieniem dla
    braku pokory.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2013-11-08 11:40:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 08 Nov 2013 08:16:55 +0100, Jacek

    > Sam piszesz bzdury.

    Czy mógłbyś ze zrozumieniem przeczytać co napisałem?

    > Jako kierowca reprezentujesz samego siebie i ja samego siebie,
    > a taki jeden z drugim burak w mundurze reprezentuje całą swoją służbę.
    > Po to jest mundur.

    Służbista nie jest dla obywatela przykładem, bo nie taka jest rola
    służbisty. Ma swoje zadania do wykonania i koniec. Jednocześnie obywatel,
    owszem, ma prawo zgłosić niewłaściwe zachowanie mundurowca, ale złe
    zachowanie służbisty nie daje mu prawa do robienia podobnych rzeczy i nie
    pozwala usprawiedliwiać swoich wykroczeń. Przecież takie podejście trąci
    średniowieczem.

    > Nikt nie pamięta, że w czasie II WŚ jakiś tam Jebiewdenko
    > zgwałcił kobietę, tylko, że Armia Zielona gwałciła.
    > Identycznie jest z ITD i policją oraz także z klerem.

    Chyba tylko wtedy, gdy się ma spaczone spojrzenie na świat. Normalny
    człowiek wie, że to tylko ludzie i nie przekłada występku jednego człowieka
    na całą instytucję.

    > Dlatego powinni takiego przykładnie wyp...ić ze służby
    > i niech idzie do dyskoteki pracować jako bramkarz
    > (jak go zechcą).

    Tu się zgadza. Ja go nie usprawiedliwiam w kwestii popełnionych wykroczeń,
    aczkolwiek HGW czy mu dziecko akuart w szpitalu nie wylądowało i wszystko
    inne nagle przestało się liczyć... To nadal TYLKO ZWYKŁY CZŁOWIEK.

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2013-11-08 17:32:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Sam piszesz bzdury.
    > Jako kierowca reprezentujesz samego siebie i ja samego siebie, a taki
    > jeden z drugim burak w mundurze reprezentuje całą swoją służbę.

    A kto Ci naopowiadał że on był w mundurze?
    Sprzątaczka sprzątająca na umowę zlecenie komendę policji, też reprezentuje
    całą policję?

  • 10. Data: 2013-11-08 19:11:27
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-08 17:32, Cavallino pisze:
    > A kto Ci naopowiadał że on był w mundurze?
    > Sprzątaczka sprzątająca na umowę zlecenie komendę policji, też
    > reprezentuje całą policję?
    Jechał oznakowanym samochodem służbowym, to nawet, jakby był w gatkach
    bahama, to tak, jakby był w mundurze. Kropka
    Jacek