  • 11. Data: 2019-05-08 10:59:55
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości
    news:qau484$gie$1@gioia.aioe.org...

    > A co pokazuje:
    >
    > btsearch
    >
    > na ww. stronie odszukaj miejsce "wczasowania"
    > i sprawdź w zasięgu czyich BTS'ów
    > się będzie znajdował "wczasowicz".

    Wszystkie z wyjątkiem Aero, tzn. Play, Orange, T-mobile i Plus.

    Dziękuję za informacje.

    Pzdr.
    Artur S.

  • 12. Data: 2019-05-08 11:12:54
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 8 May 2019 10:59:55 +0200, Artur S. napisał(a):

    > Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

    > Wszystkie z wyjątkiem Aero, tzn. Play, Orange, T-mobile i Plus.

    Aero to wynalazek chłopaków od Zygmunta
    więc powinien "banglać" na nadajnikach Plusa...
    Taki... "wewnętrzny" "roaming"... .

  • 13. Data: 2019-05-08 12:10:58
    Od: ń <...@...n>

    Np. Settings -> More... -> Tethering & portable hotspot.
    Sprawdź jeszcze, czy opcja USB tethering type działa (czyli telefon robiłby za modem
    na kabelku USB jednocześnie będąc zasilanym
    przez USB z komputera).
    Gdzieś trzeba wprowadzić/ustalić Hotspot & Tethering settings (IP4).

    -----

  • 14. Data: 2019-05-08 13:19:10
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "Chris" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2019-05-08 o 08:26, Artur S. pisze:

    > Jeden click na ikonkę włącza tryb HotSpota, jest prościej niż się
    > wydaje.

    Sprawdziłem w moim smartfonie i czegoś takiego jak ustawienie hotspotu
    w ogóle nie ma.
    Jest udostępnianie Internetu albo przez WiFi albo przez BT. Używałem
    tego kilka lat temu i pamiętam, że wcale to takie proste nie było i po
    konfiguracji i tak przy każdej chęci połączenia trzeba było coś wybierać
    zarówno na smartfonie jak i na komputerze. Może od tego czasu coś się
    zmieniło, ale nikt nie sygnalizował że jego rozwiązanie dotyczy tylko
    najnowszych smartfonów.

    Pzdr.
    Artur S.

  • 15. Data: 2019-05-08 13:54:48
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości

    > A co do modemu wołałbym taki z LTE
    Dlaczego?

    Pzdr.
    Artur S.

  • 16. Data: 2019-05-08 14:06:24
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości
    > Do ww. wystarcza 3G, zetem: Huawei e173s-2
    > dane pobiera z prędkością do 7.2Mb/s
    > ~15 pln
    Gdzi widziałeś taki modem w takiej cenie?

    Pzdr.
    Artur S.

  • 17. Data: 2019-05-08 14:32:09
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 8 May 2019 14:06:24 +0200, Artur S. napisał(a):

    > Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości
    > Gdzi widziałeś taki modem w takiej cenie?
    >
    > Pzdr.
    > Artur S.

    giełda rtv
    komis
    lombard

    Albo jeszcze jeden o zbliżonych parametrach:
    ZTE model MF637

    //czarny z błękitnym paskiem na boku
    //z napisem: blueconnect
    //zatem od EraGSM/T-Mobile
    //ale brak gniazda antenowego

    Ale lepiej coś z Huawei bo mają gniazdo antenowe...
    no i zawsze można podpiąć w ekstremalnych warunkach
    Bi-Quad'a
    no i w "mieście" "zamykasz licznik",
    a w Bieszczadach
    odbierasz pocztę
    nawet w psiej budzie obitej blachą cynkową.

    O ile się nie mylę to te z T-Mobile i Play nie miały SIM-LOCK'a.

  • 18. Data: 2019-05-08 14:37:59
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 13:54, Artur S. pisze:

    > Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości

    > Dlaczego?
    bo modem LTE przy połowie zasięgu działa spoko, modem g3, tylko na maks
    zasiegu. oczywiście jak zasięg jest słaby, to też działa, ale słabo. co
    do operatora to polecam orange - zakup "internet gsm" na allegro. za
    50zł kupisz 50 giga na rok. 500giga kosztuke ze 150zł

    ToMasz

  • 19. Data: 2019-05-08 14:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur S. A...@s...pl. ...

    > W każdym smartfonie tak samo? To napisz jak.
    > Osoba która będzie z tego korzystała używa smartfona tylko do
    > telefonowania i przypuszczam, że takiej ikonki nawet nie ma na
    > pulpicie. Natomiast w abonamencie ma chyba 2 GB co miesiąc
    > (niewykorzystywane), więc z tego powodu takie rozwiązanie byloby
    > wskazane.

    W moim androidzie by xiaomi spuszczam pasek z gory i mam ikonke.
    wiec jak juz skonfigurowane to przesuniecie plus klikniecie i zrobione.

    Mocno zre baterie wiec korzystanie ma sens tylko na kablu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 20. Data: 2019-05-08 15:06:00

    No gdzieś trzeba ustawić poziom zabezpieczeń i wprowadzić hasło i w telefonie i w
    komputerze przynajmniej za pierwszym razem, ale
    jak się zapamięta w systemie to będzie zapamiętane.
    Osobny modem to dobra rzecz, zwykle warto dla wygody mieć do niego przedłużkę (kabel)
    USB.
    www.olx.pl/oferty/q-Option-Icon/

    -----