  • 11. Data: 2019-05-09 01:58:34
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur S." <A...@s...pl.> wrote in message
    news:5cd2babd$0$17364$65785112@news.neostrada.pl...
    > Sprawdziłem w moim smartfonie
    > i czegoś takiego jak ustawienie hotspotu w ogóle nie ma.
    > Jest udostępnianie Internetu albo przez WiFi albo przez BT.

    Dobre. Wygrałeś internet dzisiaj.

  • 12. Data: 2019-05-09 02:02:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Być może jest, ale inna nazwa może świadczyć o innej wersji, a także
    > innej obsłudze.

    Inna nazwa świadczy o anglicyzmie w przypadku "hotspot" i polskiej
    wersji tego samego terminu w wersji "udostępnianie internetu"...

    W żargonie techników "ustawienie hotspotu" to właśnie
    po polsku "włączenie udostępniania internetu po WIFI".

    A co jest w tym trudnego dla Ciebie to nie wiem: zaznaczasz
    "ptaszka" że ma być włączone, wymyślasz jakieś łatwe do
    zapamiętania a trudne do odgadnięcia hasełko i tyle.
    W laptopie odszukujesz nazwę swojego telefonu, klikasz na
    "połącz", wpisujesz hasło które ustawiłeś w telefonie i jedziesz.
    Oznaczasz jeszcze "ptaszka" przy "Połącz automatycznie"
    i już więcej nic nie będziesz musiał robić. Trudne?

  • 13. Data: 2019-05-09 02:30:54
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    > W laptopie odszukujesz nazwę swojego telefonu, klikasz na
    > "połącz", wpisujesz hasło które ustawiłeś w telefonie i jedziesz.
    Właśnie w tym problem. Nie pokazuje mi się odpowiednie okno,
    w którym telefon mógłby zostać wylistowany.

    Pzdr.
    Artur S.

  • 14. Data: 2019-05-09 07:44:12
    Od: jb <s...@g...com>

    W dniu 09-05-2019 o 02:30, Artur S. pisze:

    > Właśnie w tym problem. Nie pokazuje mi się odpowiednie okno,
    > w którym telefon mógłby zostać wylistowany.
    >
    > Pzdr.
    > Artur S.

    Pewnie w ustawieniach hotspota w telefonie masz zaptaszkowane okienko
    "ukryj urządzenie" i dlatego go nie widać na lapku.
    Jaki to telefon w końcu?

  • 15. Data: 2019-05-09 07:48:11
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 09.05.2019 o 07:44, jb pisze:

    > Pewnie w ustawieniach hotspota w telefonie masz zaptaszkowane okienko
    > "ukryj urządzenie" i dlatego go nie widać na lapku.
    > Jaki to telefon w końcu?

    tu sprawa bardziej skomplikowana;)
    w komputerze 'nie pokazuje się okno' a nie 'w oknie nie widać sieci'

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 16. Data: 2019-05-09 07:53:16
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    Użytkownik "jb" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pewnie w ustawieniach hotspota w telefonie masz zaptaszkowane okienko
    > "ukryj urządzenie" i dlatego go nie widać na lapku.
    > Jaki to telefon w końcu?

    Nie pokazuje się w ogóle okienko, w którym powinny być widoczne
    urządzenia gotowe do współpracy, a nie puste okienko, bo telefon jest
    ukryty.
    Telefon docelowy będzie inny, chciałem sobie przypomnieć na moim
    telefonie na ile to wtedy było skomplikowane.
    Idziemy w kierunku modemu.

    Pzdr.
    Artur S.

  • 17. Data: 2019-05-09 07:59:16
    Od: jb <s...@g...com>

    W dniu 09-05-2019 o 07:48, tck pisze:

    > tu sprawa bardziej skomplikowana;)
    > w komputerze 'nie pokazuje się okno' a nie 'w oknie nie widać sieci'

    No to trzeba najpierw uruchomic sieciówke wifi na lapku.

  • 18. Data: 2019-05-09 08:09:23
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

    > No to trzeba najpierw uruchomic sieciówke wifi na lapku.
    To znaczy? (pod Windows)
    Wifi cały czas jest włączone i korzysta z routera połączonego ze
    śwatłowodem. Podczas tych prób wyłączyłem sieć z routera,
    ale to niczego nie zmieniło.
    Wiem, że powinno pokazać się okno, w którym będzie mój telefon i po
    kliknięciu na telefon powinno się pokazać okno z pytaniem o hasło,
    które wyświetliło mi się na telefonie. To okno na lapku się nie
    pokazuje. Nie wiem jak je wywołać.

    Pzdr.
    Artue S.

  • 19. Data: 2019-05-09 08:31:07
    Od: jb <s...@g...com>

    W dniu 09-05-2019 o 08:09, Artur S. pisze:

> [...]
    > kliknięciu na telefon powinno się pokazać okno z pytaniem o hasło,
    > które wyświetliło mi się na telefonie. To okno na lapku się nie

    1. prawym p.m. klikasz na dolnym pasku (win 7)
    2.klikasz na wlasciwości
    3.otworzy sie okno własciwosci paska zadan
    4.klikasz dostosuj
    5.w oknie ktore sie otworzy wyszukaj "sieć" i tam wybierasz "pokaż ikony
    i powiadomienia"
    6.Ok
    na pasku zadań po prawej powinna się ukazać ikonka wifi klikasz i
    widzisz wszystkie sieci

  • 20. Data: 2019-05-09 09:03:30
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.>

> [...]
    > ikony i powiadomienia"
    > 6.Ok
    > na pasku zadań po prawej powinna się ukazać ikonka wifi klikasz i

    Listę wszystkich sieci (z okolicy) zawsze mogłem oglądać, ale przeważnie
    nie było na niej nazwy podanej przez mój telefon. Na tyle prób nazwa z
    telefonu pokazała się tylko 2 razy i gdy na nią klikałem, to odpisywało
    (zrobiłem zrzut ekranu) :
    Sieć "Windows Phone5411" wymaga klucza sieciowego (nazywanego także
    kluczem WEP lub WPA. Klucz sieciowy pomaga zapobiec łączeniu się
    nieznanym intruzom z tą sięcią.
    Wpisz klucz, a następnie kliknij przycisk Połącz.
    Wpisywałem to haslo podane na telefonie, ale z góry mogłem przewidzieć
    że
    to nie zadziała.
    Pamiętam, że gdy korzystałem z Internetu z tego samego smartfona parę
    lat temu, to, tak jak pisałeś, pokazywało mi się inaczej wyglądające
    okienko ze znalezionymi urządzeniami i po kliknięciu na telefon prosiło
    o wpisanie hasła.
    Tylko teraz nie dam już głowy czy to było przez WiFi czy przez BT, bo
    próbowałem wtedy obu.
    Ale w końcu coś zadziałało, bo tego używałem. Na pewno.
    Teraz chciałbym żeby chociaż jedno z nich zadziałało.

    Pzdr.
    Artur S.