  • 1. Data: 2019-04-30 19:59:56
    Temat: Jaki monitor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Obecnie pracuje na monitorze 17 calowym na matrycy TN (HP L1710) wiec
    pewnie wszystko bedzie lepsze :)))

    Chciałbym coś wiekszego.
    Monitor stoi na biurku w odległosci ponizej metra od oczu.

    Czy rozmiar 24" nie bedzie za duzy?

    Dodatkowy warunek: ma miec głosniki.

    Co polecacie?
    HP LP2475W

    Czytałem ze ciekawym kompromisem w rodzaju matryc są matryce MVA
    AOC M2470SWH
    ?

    Cos innego? Mogą być uzywane.
    Ten chwalony HP mozna w granicahc 500zł kupic wiec powiedzmy ze to jest
    oczekiwany pułap cenowy maks.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 2. Data: 2019-04-30 20:14:17
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    > Cos innego? Mogą być uzywane.

    Wszystko z Ips.

    > Ten chwalony HP mozna w granicahc 500zł kupic wiec powiedzmy ze to jest
    > oczekiwany pułap cenowy maks.

    W tej cenie tylko szmelc...

  • 3. Data: 2019-04-30 21:45:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.04.2019 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > pewnie wszystko bedzie lepsze :)))
    >
    > Chciałbym coś wiekszego.
    > Monitor stoi na biurku w odległosci ponizej metra od oczu.

    siedzę przed takim od paru lat. same pozytywy, ale bez rewelacji.
    rewelacyjny jest zestaw gniazd, bo sa wszystkie jakie mogą być. tyle że
    dostęp do nich - taki sobie. ale niema głośników.
    24 cale to nie jest za duży monitor. następny pewno będzie większy. mnie
    na stare lata przydałby się monitor o _niższej_ rozdzielczości, bo nie
    wszystko da sie wygodnie powiększyć.

    ToMasz
    ja za niego dałem ze 4 stówy w amso w katowicach.

  • 4. Data: 2019-04-30 21:51:47
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-30 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > ?
    >

    > Cos innego? Mogą być uzywane.
    > Ten chwalony HP mozna w granicahc 500zł kupic wiec powiedzmy ze to jest

    W Komputroniku kosztuje 2199 zł, a na Allegro używane za ponad 500 zł.
    Skoro takie dobre te używane to dlaczego sprzedają? Ciekawa jestem skąd
    je sprowadzają.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-04-30 22:09:21
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-30 o 21:51, Animka pisze:

    > W Komputroniku kosztuje 2199 zł, a na Allegro używane za ponad 500 zł.
    > Skoro takie dobre te używane to dlaczego sprzedają? Ciekawa jestem skąd
    > je sprowadzają.

    Uszkodzenia tu i tam, różne defekty. Czasem po prostu używane.

    Pochodzą np. od firm - kiedy firma wymienia sprzęty na nowe.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 6. Data: 2019-04-30 22:10:25
    Od: Filip454 <f...@g...com>

> [...]
    > ?
    >

    > Cos innego? Mogą być uzywane.
    > Ten chwalony HP mozna w granicahc 500zł kupic wiec powiedzmy ze to jest

    Ja polecam monitor z ratio 16:10.

    Najbardziej niedocenione proporcje w całym IT.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 7. Data: 2019-04-30 22:34:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-30 o 22:10, Filip454 pisze:

    > Ja polecam monitor z ratio 16:10.
    >
    > Najbardziej niedocenione proporcje w całym IT.

    Potwierdzam.

    Osobiście w domu do stacji dokującej laptopa mam podpięte 2 szt. HP
    LP2475w. Trzeci służy do pozostałych urządzeń.
    Całkiem dobra matryca IPS, "tysiąc" wejść, pivot, regulacja wysokości i
    kąta pochylenia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2019-04-30 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Szyk Cech s...@s...pl ...

    > Wszystko z Ips.

    W sensie ze brac cokolwiek, byle z ips?

    > W tej cenie tylko szmelc...

    :)
    OK, co polecasz i dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 9. Data: 2019-05-01 19:31:11
    Od: kriters <k...@o...pl>

> [...]
    >

    > Co polecacie?
    > HP LP2475W
    >
    > Czytałem ze ciekawym kompromisem w rodzaju matryc są matryce MVA

    Matyce VA to nie kompromis. W domu mam EIZO na VA, w pracy sporo droższy
    EIZO na IPS, i
    zdecydowanie wolę ten domowy. IPS (a zwłaszcza te najtańsze pseudo IPS)
    są mocno
    przereklamowane. Kiepska czerń, dziwne odbicia światła przy złym
    oświetleniu.  Na pewno
    nie traktowałbym tego jak jakiś 8 cud świata. Ma swoje zalety i wady.

    A monitor 24 nie jest za duży. Może tak się wydawać przez kilka godzin.

  • 10. Data: 2019-05-01 21:23:06
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-04-30 22:34, Adam wrote:
    [...]
> [...]
    > LP2475w. Trzeci służy do pozostałych urządzeń.
    > Całkiem dobra matryca IPS, "tysiąc" wejść, pivot, regulacja wysokości i
    Ja od prawie 8 lat katuję w chacie dwa Delle U2412M podpięte do jednego
    kompa i jestem zadowolony. Też 16:10, 1920x1200.

    24" to nie jest za dużo, ale 27" to IMO może już być za dużo, bez
    względu czy 1 monitor czy 2 obok siebie. Z drugiej strony, 17" to
    masochizm, prawie jak smartfon czy podobne gówno. :-D