  • 1. Data: 2016-05-01 01:29:36
    Temat: Jaki motor kupić?
    Od: Kamil1502 <Khebda@_NOSPAM_onet.pl >

    Witam. Mam 15 lat,172 cm wzrostu i ważę 60 kg.Chce was zapytać jaki motor
    najlepiej kupić.Na motorach jeżdżę juz ok 10 lat. Zastanawiam się jaki
    motor najlepiej kupić żeby nie był za mocny ale też nie za słaby.
    Zastanawiam się nad 250 4t i 450 4t. Jezdzilem na 250 4t i nawet mocna ale
    nie ma takiego kopa i boję się że za niedługo będzie słaba. A wy co o tym
    myślicie?

  • 2. Data: 2016-05-07 18:53:08
    Temat: Re: Jaki motor kupić?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-01 o 01:29, Kamil1502 pisze:
> [...]
    > Zastanawiam się nad 250 4t i 450 4t. Jezdzilem na 250 4t i nawet mocna
    > ale nie ma takiego kopa i boję się że za niedługo będzie słaba. A wy co

    Jeździsz od 10 lat i nie wiesz?
    To czemu pytasz ludzi, którzy być może jeżdżą od roku?

    --
    MN

  • 3. Data: 2016-05-09 10:01:08
    Od: mmaurycy <m...@g...com>

> [...]
    > Zastanawiam się nad 250 4t i 450 4t. Jezdzilem na 250 4t i nawet mocna
    > ale nie ma takiego kopa i boję się że za niedługo będzie słaba. A wy co

    Jeździsz od 10 lat a masz 15 dobre! Motorem nie da się jeździć motor
    =silnik tylko motocyklem. Skończ gimnazjum zrób prawko 250cm3 ci
    wystarczy. KOP zostaw sobie na później dłużej pożyjesz.

    --
    mmaurycy
    Hyosung GT650