  • 21. Data: 2015-04-29 18:40:40
    Temat: Re: Re: Jaki naprawdę cichy zasilacz - cena nie gra roli
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Apr 2015, maX wrote:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał
    >
    > Przecież to nie jest skala liniowa.

    Bo też człowiek na większość bodźców reaguje logarytmicznie
    (no może poza naciskiem i temperaturą ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2015-04-29 20:29:15
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 27 Apr 2015 19:33:45 +0200, maX napisał(a):

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Choć jeśli dołoży drugą kartę do SLI/Crossfire (i jeszcze podkręci
    > procesor) to 850W już ma sens.

    Od razu 1,5 kW, a już najlepiej dwa razem. Weź popatrz sam:
    http://pclab.pl/art59415-52.html

    (ciach...)

    [ Życie jest jak pudełko czekoladek. Jak dopuściłeś do niego kobietę, ]
    [ to możesz się z nim pożegnać. (znalezione w necie) ]

  • 23. Data: 2015-04-30 17:22:05
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    Użytkownik "BQB" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2015-04-27 o 17:58, mk_102 pisze:
> [...]
    .pl...

    > be quiet! Dark Power PRO 10 850W 80PLUS Platinum, 10.4 dB!

    >http://www.tweaks.pl/recenzja/wielki-test-wentylato
    row-komputerowych-120-140mm/15/

    >Ciekawe, jaki wentylator tam jest wsadzony, że ma 10.4 dB

    be quiet! SilentWings
    tu masz dokładne dane:
    http://www.bequiet.com/pl/powersupply/301
    MK

  • 24. Data: 2015-05-01 10:20:47
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > To znaczy przepraszam, teraz dopiero się doczytałem - zasilacz 850W przy
    > obciążeniu 300 W weźmie jakieś 360W (certyfikat 80 +) i będzie się grzał
    > tak, jak jest zaprojektowany. Natomiast 300 przy obciążeniu 300 W
    > (sprawność w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia) nie powinna w ogóle
    > pobierać prądu (albo w bardzo krótkim czasie przestanie go pobierać;)

    A po polsku?

  • 25. Data: 2015-05-01 10:27:53
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Sugerujesz, że zasilacz 850W grzeje się już tylko z racji tego, że może
    > dać te 850W?
    > Moim zdaniem przy obciążeniu np. 300W będzie się on grzał mniej niż
    > zasilacz 300W.

    Wszystko zalezy od sprawnosci w danym punkcie pracy.
    Niezbyt drogie zasilacze dla malych obciazen maja niska sprawnosc,
    stad przy obciazeniu 100W zasilacz 1000W bedzie sie grzal bardziej
    niz zasilacz 200W.
    Oczywiscie mowimy o zasilaczach tej samej, niezbyt drogiej klasy.

  • 26. Data: 2015-05-04 14:04:12
    Od: " 666" <...@...6>

    To sie nawet nazywa naukowo "krzywa użyteczności" ;-)

    -----

  • 27. Data: 2015-05-08 11:47:55
    Od: Wiesiek <n...@p...usun.onet.pl>

    W dniu .04.2015 o 16:39 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Znajomy szuka zasilacza, który będzie naprawdę cichy w idle i cichy w
    > stresie.

    SeaSonic X-520FL2 lub inne pasywne (fanless).
    Jak Będziesz miał pecha możesz usłyszeć piszczenie cewek.

    Półpasywne na łożyskach FDB np. Antec Edge, o mocy stres x2.

    Tylko co z wentylatorami procesor/grafika? Co z chłodzeniem
    obudowy?

    --
    WiesłaW