  • 1. Data: 2015-03-06 17:55:50
    Temat: Jaki nowy SUV?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Przymierzam się do zakupu nowego SUVa i mam zamiar wydać +/- 100 tys.
    Ewentualnie leasing, to wtedy możemy mówić o przedziale 100-130 tys.
    Na BMW i Audi mnie nie stać, a z kolei Dacia Duster jakoś do mnie nie
    przemawia. Co byście doradzili sensownego w tej cenie?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-03-06 18:12:56
    Temat: Re: Jaki nowy SUV?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Na BMW i Audi mnie nie stać, a z kolei Dacia Duster jakoś do mnie nie
    > przemawia. Co byście doradzili sensownego w tej cenie?

    Oprócz szpanu, czegoś jeszcze od niego oczekujesz?
    Teren pewnie Cię nie interesuje, skoro Duster nie pasuje?

  • 3. Data: 2015-03-06 19:28:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-03-06 o 18:12, Cavallino pisze:
    > Oprócz szpanu, czegoś jeszcze od niego oczekujesz?
    Szpan mnie nie interesuje, ale interesuje mnie np. parkowanie tam, gdzie
    są wysokie krawężniki i gdzie urwałem już niejeden spojler. Do tego
    lubię nieco wyżej siedzieć i mieć duży bagażnik, bo często wożę towar
    np. 300-400 kg.
    Co do terenu, to sporadycznie odwiedzam znajomego, który ma domek
    letniskowy w lesie, ale tam się da dojechać (ostrożnie) każdym autem.
    Co do Dacii, to trochę słabe silniki dają, a wolałbym tak min 120 KM.
    Jacek

  • 4. Data: 2015-03-06 19:35:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > są wysokie krawężniki i gdzie urwałem już niejeden spojler. Do tego lubię
    > nieco wyżej siedzieć i mieć duży bagażnik, bo często wożę towar np.

    Czyli 4x4 nie musi być?
    A wielkość?
    Bo generalnie bagażniki w suvach zazwyczaj są mniejsze niż w kombi o
    podobnych rozmiarach.

    > Co do terenu, to sporadycznie odwiedzam znajomego, który ma domek
    > letniskowy w lesie, ale tam się da dojechać (ostrożnie) każdym autem.
    > Co do Dacii, to trochę słabe silniki dają, a wolałbym tak min 120 KM.

    To i masz Dustera 125 KM - więc w czym problem?

  • 5. Data: 2015-03-06 19:52:04
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-06 19:35, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:mdcrkt$m4k$...@n...news.atman.pl...
    >
    > Czyli 4x4 nie musi być?

    SUV bez 4x4 to jak kobieta bez piersi

  • 6. Data: 2015-03-06 20:46:26
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Jacek
    captiva.
    auto zadziwiajaco przyzwoite.

  • 7. Data: 2015-03-06 23:22:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup

    > SUV bez 4x4 to jak kobieta bez piersi

    Wiem, ja mam 4x4 z tego właśnie powodu, ale z ankiety przedpiszcy nie
    wyniknęła tak potrzeba.

  • 8. Data: 2015-03-07 00:09:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 06 Mar 2015 17:55:50 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Na BMW i Audi mnie nie stać, a z kolei Dacia Duster jakoś do mnie nie
    > przemawia. Co byście doradzili sensownego w tej cenie?

    Pojeździłem trochę Outlanderem i było całkiem miło :)
    Podstawowe pytanie jest chyba o to, czego oczekujesz od SUVa.

  • 9. Data: 2015-03-07 00:11:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 06 Mar 2015 19:52:04 +0100, AL napisał(a):

    > SUV bez 4x4 to jak kobieta bez piersi

    Niby tak, chociaż prawdę mówiąc jeśli chodzi o teren czy zimę, to prześwit
    zazwyczaj więcej wart niż napęd.

    A ludzie kochają SUVy nie za napędy, a za wyższą pozycję za kierownicą co
    daje poczucie bezpieczeństwa i trochę lepszą widoczność.

  • 10. Data: 2015-03-09 13:08:05
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-06 o 17:55, Jacek pisze:
> [...]
    > Na BMW i Audi mnie nie stać, a z kolei Dacia Duster jakoś do mnie nie
    > przemawia. Co byście doradzili sensownego w tej cenie?

    Kia Sportage.