  • 1. Data: 2017-06-22 22:27:40
    Temat: Jaki odtwarzacz Blue-Ray?
    Od: art <a...@i...com>

    Zamierzam kupić żonie odtwarzacz Blue-Ray. Jaki typ byście polecali? Czy
    może Panasonic DMP-UB700, albo też Samsung UBD-K8500? A może nie warto
    wydawać tyle pieniędzy i kupić coś 2-3-krotnie tańszego? Ważna jest
    jakość obrazu, ale także i trwałość urządzenia.

    A.

  • 2. Data: 2017-06-25 23:58:33
    Temat: Re: Jaki odtwarzacz Blue-Ray?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Jun 2017 20:27:40 +0000 (UTC), art <a...@i...com> wrote:
    > jakość obrazu, ale także i trwałość urządzenia.

    Jajka "trwałość" masz na myśli? Ma działać jakiś czas po gwarancjj?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-06-26 12:45:28
    Od: art <a...@i...com>

    Dnia Sun, 25 Jun 2017 23:58:33 +0200, Marek napisał(a):

    > Jajka "trwałość" masz na myśli? Ma działać jakiś czas po gwarancjj?

    Właśnie taką. Dwadzieścia lat temu kupiłem odtwarzacz CD Denona i on
    działa bezproblemowo do dziś. Zdaję sobie sprawę z tego, że trudno
    przewidywać przyszłość, ale niektóre firmy mają opinię solidnych,
    inne - mniej.

  • 4. Data: 2017-06-27 11:10:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Jun 2017 10:45:28 +0000 (UTC), art <a...@i...com> wrote:
> [...]
    > działa bezproblemowo do dziś. Zdaję sobie sprawę z tego, że trudno
    > przewidywać przyszłość, ale niektóre firmy mają opinię solidnych,

    Ale nie podałeś tego czasu. Ile ma działać po gwarancji? Miesiąc, pół
    roku (więcej się nie przewiduje)?

    --
    Marek