  • 1. Data: 2015-01-16 16:28:41
    Temat: Jaki operator i smartfon?
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    Potrzebuję Waszej rady.

    Od lat korzystam ze starej komórki i połączeń na kartę.
    Niestety gniazdo do włączania komórki tak się wyrobiło,
    że gdy komórka mi się rozładuje, to nie wiem czy po
    ładowaniu znowu uda mi się włączyć. Zresztą bateria też
    jest kiepska, a kupowanie nowej o tyle nie ma sensu,
    że połączenie z ładowarką często się zrywa.

    W sumie chyba czas na zakup nowej komórki/smartfona.

    Problem w tym, że moje korzystanie z komórki jest
    bardzo nieregularne, czasem używam jej więcej i częściej,
    a czasami są dłuższe przerwy. Ponadto w sumie więcej
    połączeń odbieram niż sama dzwonię. SMS-ów wysyłam
    niewiele. MMS-ów jeszcze mniej.
    Dlatego do tej pory korzystałam z połączeń na kartę,
    a będąc w Orange mogłam ważność karty przedłużyć nawet
    do roku, gdy wcześniejsze doładowania nie były mi potrzebne.

    Jednak chcąc nadal korzystać z połączeń na kartę nie mogę
    liczyć na możliwość zakupu niedrogiej komórki.
    Zniżka w cenie komórki/smartfona wiąże się bowiem
    z zawarciem umowy na abonament - na odpowiednio dużo
    minut i długi okres czasu.

    Co w takiej sytuacji radzicie mi zrobić?
    Jaki operator, sposób korzystania i jaki smartfon byłby
    w mojej sytuacji najlepszy?

    Nie wykluczam korzystania na takim smartfonie z Internetu,
    do powiadamiania, że przyszła poczta i ewentualnie wysłania
    szybkiej odpowiedzi oraz do niezbędnego zajrzenia na jakąś
    stronę gdy akurat nie mam pod ręką komputera/tabletu.

    Będę bardzo wdzięczna za rady osób doświadczonych. :-)

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2015-01-16 16:51:47
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jednak chcąc nadal korzystać z połączeń na kartę nie mogę
    >liczyć na możliwość zakupu niedrogiej komórki.

    Fabrycznie nowy telefon (w sklepie) można kupić od 50-60 zł.

    JS

  • 3. Data: 2015-01-16 16:55:38
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    > Fabrycznie nowy telefon (w sklepie) można kupić od 50-60 zł.

    W jakim sklepie, jaki telefon?
    Czy możesz podać przykład strony takiego sklepu, gdzie można by
    zobaczyć takie telefony?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2015-01-16 19:15:10
    Od: h...@g...com

    W dniu piątek, 16 stycznia 2015 16:56:11 UTC+1 użytkownik Ewa napisał:

    > W jakim sklepie, jaki telefon?
    > Czy możesz podać przykład strony takiego sklepu, gdzie można by
    > zobaczyć takie telefony?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    http://allegro.pl/telefony-komorkowe-165?ref=electro
    nics-layer-popular&buyNew=1&offerTypeBuyNow=1&price_
    to=60&price_enabled=1

  • 5. Data: 2015-01-16 19:38:08
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 16/01/15 16:55, Ewa wrote:
    > Czy możesz podać przykład strony takiego sklepu, gdzie można by
    > zobaczyć takie telefony?

    miejska macalnia
    http://www.mediamarkt.pl/telefony-i-smartfony_telefo
    ny-komorkowe
    49.90, 54.90, 59.90 trzy modele, itd.

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2015-01-16 20:27:11
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.01.2015 o 16:55, Ewa pisze:
    /.../
    > W jakim sklepie, jaki telefon?
    > Czy możesz podać przykład strony takiego sklepu, gdzie można by
    > zobaczyć takie telefony?

    Potrzebujesz:
    1. Radia
    2. Odtwarzacza mp3
    3. Oglądania filmów
    4. GPS
    5. Przeglądania Internetu
    6. Przeglądania dokumentów
    7. Wysyłania emaili?

  • 7. Data: 2015-01-16 20:52:54
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    > Potrzebujesz:
    > 1. Radia
    > 2. Odtwarzacza mp3
    > 3. Oglądania filmów
    > 4. GPS
    > 5. Przeglądania Internetu
    > 6. Przeglądania dokumentów
    > 7. Wysyłania emaili?

    Potrzebuję komórki z możliwością telefonowania, SMSów,
    i MMSów, czyli to co robi każda komórka. Ponadto wygodny
    organizer, z dźwiękowym informowaniem o ważnych zadaniach,
    jest konieczny.
    Reszta to dodatki, tym bardziej, że wyczerpują baterię.
    Dobrze by było, chociaż nie jest to sprawa absolutnie konieczna,
    gdyby komórka informowała o poczcie pojawiającej na kontach
    e-mail, w tym możliwość jej przeczytania, łącznie z załącznikami.
    Możliwość wysłania e-maila w pilnych sprawach byłaby wygodna,
    jak również możliwość zajrzenia do jakichś stron informacyjnych.
    To wszystko.

    Może kiedyś będzie można w sposób wygodny używać coś co
    będzie równocześnie komórką, tabletem i nawigacją. Przez wygodne
    używanie rozumiem szybkość, stabilność, gabaryty, wagę i wydajność
    baterii. No i cena zarówno sprzętu jak i używania odpowiednio niska.
    Ale to w przyszłości.

    Jeszcze odnośnie DualSim. Pod podanymi adresami takie komórki się
    pojawiają. Czy jakieś utrudnienia przy używaniu takiej komórki się
    pojawiają? Warto w to iść?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2015-01-16 22:56:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2015 16:55:38 +0100, Ewa napisał(a):

    > W jakim sklepie,

    Mediamark, Saturn, Euro RTV ....

    >jaki telefon?

    Jakby to delikatnie powiedziec ... no taki za 60 zl :-)

    Ale 10 lat temu pewnie bysmy o takim mowili "wypasiony" :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-01-16 22:57:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe,g2,d3.bhtm

  • 10. Data: 2015-01-17 00:00:54
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "krzysztofsf" napisał:

> [...]

    Czy tylko ja widzę w tytule wistującego posta słowo "smartfon"?
    Czy to tylko tzw. apteczne złudzenie?

    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe,g2,d3.bhtm

    No i gdzie tam są smartfony po - cytuję: "50-60 zł."?
    Przypominam, że koleżanka chciałaby owego aparatu używać m.in. do - znów
    cytuję: "niezbędnego zajrzenia na jakąś
    stronę gdy akurat nie mam pod ręką komputera/tabletu".
    Życzę powodzenia w surfowaniu po www za pomocą aparacików z półtoracalowym
    ekranikiem. I to co najwyżej w EDGE, jeśli w ogóle.
    Jakieś noworoczne zidiocenie ogarnęło nagle szacowną grupę?

    JoteR