  • 51. Data: 2018-02-15 03:00:10
    Temat: Re: Jaki prostownik?
    Od: "Kolo" <t...@b...pl>

    news:a1f67d92-0743-4980-979c-011231e0db8d@googlegrou
    ps.com...

    > Wezme miernik z półki obok i sprawdzę w ramach testów miernika;)

    W supermarketach na polce obok nie ma takiego miernika.

  • 52. Data: 2018-02-15 03:00:56
    Od: "Kolo" <t...@b...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, jak współczesne auta, ale w latach 90-tych jechałem Ładą BEZ
    > akumulatora kilkanaście km bez problemu. Trzeba było tylko pamiętać, żeby
    > nie dać zejść silnikowi poniżej 1200 obr.
    > Jacek

    Nie radził bym tak robić z współczesnym samochodem.
    Najprawdopodobniej padnie elektronika ze względu
    na wysokie impulsy napięcia z alternatora, a może
    i sam alternator paść.

  • 53. Data: 2018-02-17 11:24:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > A poza tym to coraz rzadzie brudzic mi sie chce :-)

    starość ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 54. Data: 2018-02-21 20:46:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.02.2018 o 23:28, ToMasz pisze:
> [...]
    9a-60w-gw-fv-i5497492446.html

    Kupiłem od razu dwa ;-)
    Do podładowywania, gdy auto rzadko jeździ - idealny.
    Do ładowania, gdy akumulator słaby, trochę trzeba się nakombinować z
    doborem żarówki albo czegoś innego podłączonego szeregowo. U mnie
    sprawdził się kawałek przewodu oporowego (bodajże z malucha 126p od
    cewki zapłonowej).
    Jacek