  • 1. Data: 2020-05-09 22:18:35
    Temat: Jaki router (przyszłościowy dla Masonów) 5G ?
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Jak każdy wie ;-) na Fb pełno tego chcą nas zamordować Masoni, rządy i
    korporacje 5G lol :-)

    Zatem jaki mam router zakupić przyszłościowo do LTE Advanced i 5g

    Wiadomo
    700MHz
    2,4 GHz
    26 GHz

    [OT}
    Co sie przysrali tego 5G przecież te częstotliwości od co najmniej 60lat są
    wykożystywane, a dokładniej czytając po kolei 60lat, 30lat, 50lat
    [/OT]

  • 2. Data: 2020-05-09 22:39:39
    Temat: Re: Jaki router (przyszłościowy dla Masonów) 5G ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ixdj3xqtd2n7$.dlg@com-ex.pc.pl>
    user Roger(OS) pisze tak:

    > Jak każdy wie ;-) na Fb pełno tego chcą nas zamordować Masoni,
    > rządy i korporacje 5G lol :-)

    aż miło poczytać debili, starzy chlali, palili cały PRL oni w tych
    domach mieszkali, dorastali a teraz raptem zrobili się eko organic
    i do nieba nie chcą. oj diesle smrodzą oj particles.

    Ale to wszystko nic. Teraz nowy ruch się wyłania co korone neguje.
    To są łby. Nie było żadnej korony. Bogaci kolesie forsy jak lodu i
    umarli bo zachcieli. Połozyli sie, zamkneli oczy i umarli, na grype ;)

    > 26 GHz

    tak szeroko? chyba w wojsku?

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2020-05-10 14:01:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-09 o 22:18, Roger(OS) pisze:
> [...]
    > Co sie przysrali tego 5G przecież te częstotliwości od co najmniej 60lat są
    > wykożystywane, a dokładniej czytając po kolei 60lat, 30lat, 50lat

    Tylko, że normy natężenia pola zostały właśnie podniesione 100 razy.

  • 4. Data: 2020-05-10 14:02:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-09 o 22:39, PiteR pisze:
    > in <news:ixdj3xqtd2n7$.dlg@com-ex.pc.pl>

    > aż miło poczytać debili, starzy chlali, palili cały PRL oni w tych
    > domach mieszkali, dorastali a teraz raptem zrobili się eko organic

    Nie było ich wtedy w ogóle na świecie?
    Albo jeszcze się nie narodzili, bo są w brzuszku u mamusi, albo w planach?

  • 5. Data: 2020-05-10 22:15:15
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 10.05.2020 o 14:01, Poldek pisze:
    > Tylko, że normy natężenia pola zostały właśnie podniesione 100 razy.
    Do wartości równej tej używanej w wielu krajach od wielu lat, a zatem
    niejako przetestowanej w warunkach rzeczywistych na wielu osobach.

  • 6. Data: 2020-05-10 22:30:45
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Roger(OS) wrote:
    > Zatem jaki mam router zakupić przyszłościowo do LTE Advanced i 5g

    Do LTE to nie problem.

    > Wiadomo
    > 700MHz
    > 2,4 GHz
    > 26 GHz

    A tu na razie posucha.

    > [OT}
    > Co sie przysrali tego 5G przecież te częstotliwości od co najmniej
    > 60lat są wykożystywane, a dokładniej czytając po kolei 60lat, 30lat,
    > 50lat [/OT]

    Wiesz, oni uważają, że naukowcy "wynaleźli" (a nie odkryli już
    działające) i do tego użyją ich teraz do kontroli.

    Jakub

  • 7. Data: 2020-05-10 23:47:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-10 o 22:15, mrvtktjv pisze:
    > Do wartości równej tej używanej w wielu krajach od wielu lat, a zatem
    > niejako przetestowanej w warunkach rzeczywistych na wielu osobach.

    Jakie są wyniki przeprowadzonych testów?
    Ile % ludzi od poczęcia do śmierci przeżyło w promieniowaniu 100 x
    wyższym, a ile w grupie porównawczej bez promieniowania?

  • 8. Data: 2020-05-11 09:31:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-10 o 23:47, Poldek pisze:

    > Jakie są wyniki przeprowadzonych testów?
    > Ile % ludzi od poczęcia do śmierci przeżyło w promieniowaniu 100 x
    > wyższym, a ile w grupie porównawczej bez promieniowania?

    Sprawdź sobie ile żyje statystyczny Polak, a ile Niemiec i Francuz,
    będziesz mógł na ten podstawie wyciągnąć wniosek, jak niska moc pola
    skraca życie :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2020-05-11 16:36:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-11 o 09:31, Liwiusz pisze:

    > Sprawdź sobie ile żyje statystyczny Polak, a ile Niemiec i Francuz,
    > będziesz mógł na ten podstawie wyciągnąć wniosek, jak niska moc pola
    > skraca życie :)

    Nie wiem, jak to sprawdzić. Poratujesz liczbami?

  • 10. Data: 2020-06-03 20:05:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-10 22:15, mrvtktjv wrote:
    > Do wartości równej tej używanej w wielu krajach od wielu lat, a zatem
    > niejako przetestowanej w warunkach rzeczywistych na wielu osobach.

    Eksperyment społeczny.