  • 1. Data: 2019-07-19 00:02:45
    Temat: Jaki samochód dla 2+3?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kobita mi marudzi że każdy samochód jest mały dla rodziny
    2+3. Ja się nie znam i nie mam siły. Ratujta. Może być brzydki.

    L.

  • 2. Data: 2019-07-19 05:59:50
    Temat: Re: Jaki samochód dla 2+3?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > Kobita mi marudzi że każdy samochód jest mały dla rodziny
    > 2+3. Ja się nie znam i nie mam siły. Ratujta. Może być brzydki.

    Zadnych ograniczen finansowych?
    To pomysów moze byc duzo ale moze cos w stylu hondy odyssey?
    Albo jeszcze bardziej amerykansko jakis crysler towncountry?
    Albo jak jeszcze wiecej miejsca to jakis Peugeot Expert/Citroen Jumpy/
    Fiat Talento itp? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 3. Data: 2019-07-19 07:30:46
    Od: p...@g...com

    jak brzydki to Multipla :-)

  • 4. Data: 2019-07-19 10:57:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-07-19 o 00:02, Lisciasty pisze:
    > Kobita mi marudzi że każdy samochód jest mały dla rodziny
    > 2+3. Ja się nie znam i nie mam siły. Ratujta. Może być brzydki.
    >
    > L.

    Doblo w tej konfiguracji się spisuje dobrze. Tanie to, bezawaryjne,
    wysokie i ma całkiem pojemny bagażnik.
    Mam 2007 z silnikiem 1.9jtd
    Mogę polecić (a używam go już dobre 5 lat). Jedyne co (podobno) leci w
    tym samochodzie częściej niż w innych to czujnik położenia wału.
    Wymieniłem raz (i byłem pierwszym który go wymieniał) - więc to raczej
    urban legend.
    Mieszczą się 3 foteliki z tyłu ale wygodniejsza konfuguracja to 2 z tyłu
    i 1 z przodu (łatwiej zapinać pasy w fotelikach). Brak isofix.
    Buja się w razie potrzeby załadowany pod korek do 170 i żre przeciętnie
    6,5l (jak pałujesz >140 to 10, jak >160 to jakieś 13).
    Te silniki ponadto mają bardzo dobrą opinię - są bezawaryjne.

  • 5. Data: 2019-07-19 11:11:37
    Od: gizmacz <g...@g...com>

    On 19.07.2019 00:02, Lisciasty wrote:
    > Kobita mi marudzi że każdy samochód jest mały dla rodziny
    > 2+3. Ja się nie znam i nie mam siły. Ratujta. Może być brzydki.

    Ford S-max.
    Duży w środku, rewelacyjnie się prowadzi i nie wygląda jak dostawczak.
    Spokojnie mieszczą się z tyłu 3 foteliki (jeśli jest taka potrzeba).

    g.

  • 6. Data: 2019-07-19 11:49:59
    Od: "Q,E,D." <q...@p...fm>

    On Thu, 18 Jul 2019 15:02:45 -0700, Lisciasty wrote:

    (...)
    > Może być brzydki.
    >
    > L.

    Ja mam względnie brzydkiego Chevroleta Orlando, miejsca full dla 5 osób.

    Q.E.D.

  • 7. Data: 2019-07-19 11:56:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2019 15:02:45 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Kobita mi marudzi że każdy samochód jest mały dla rodziny
    > 2+3. Ja się nie znam i nie mam siły. Ratujta. Może być brzydki.

    Pytanie, w jakim wieku masz te 3 sztuki i czy jeździcie raczej po okolicy,
    czy są też dalsze, całodzienne wyjazdy, np. wakacyjne, gdzie trzeba spędzić
    w aucie 12 godzin.

    Jeżeli to pierwsze, to jakieś Doblo, Partner Teppee, Multipla, Tourneo może
    się sprawdzić.

    Jeżeli jeździe dalej, to szukałbym czegoś z układem siedzeń 2+2+2/3, bo
    inaczej zawsze jest niewygodnie. Z nowszych Sienna. Odyssey, Grand Voayger.
    Ze starszych np. Previa, Carnival, Grand Voyager/T&C.

    Jeżeli któreś z dzieciaków jeździ w fotelikach, to wygodnie jest
    praktycznie tylko w układzie 2+2+2.

    Voyagerem jeżdżę od dawna, więc jakby co służę informacją.

    Niektórzy poecają Caravele I Multivany, ale ceny są IMHO chore i
    nieadekwatne.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2019-07-19 11:59:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Jul 2019 11:11:37 +0200, gizmacz napisał(a):

    > Spokojnie mieszczą się z tyłu 3 foteliki (jeśli jest taka potrzeba).

    Przerabiałem ze swoimi szkodnikami 3 foteliki, a potem 2 i podkładkę. Pół
    biedy upchać całe to towarzystwo w drugim rzędzie, ale nie ma opcji, żeby
    na dłuższą metę między smarkatymi fotelikami wytrzymało starsze dziecko lub
    dorosły. Dlatego 2+2+2.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2019-07-19 13:02:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dzięki wszystkim za porady, odpowiem hurtowo.

    Dzieciory w wieku 5,10 i 11. Foteliki powoli odchodzą w zapomnienie.
    Wyjazdy raczej krótkie, jak już gdzieś się rzucamy dalej to maksymalnie
    nad Bałtyk albo jakieś góry, czyli do 600km trasy.
    Fajnie by było odizolować towarzycho bo się tłuką,
    toteż 2 rzędy siedzeń z tyłu to fajny pomysł.
    Teraz w toyocie verso mamy też niby 2 siedzenia z tyłu
    dodatkowe ale są ciasne i jak się je rozłoży to praktycznie nie ma bagażnika.

    L.

  • 10. Data: 2019-07-19 16:09:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Jul 2019 04:02:12 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Teraz w toyocie verso mamy też niby 2 siedzenia z tyłu
    > dodatkowe ale są ciasne i jak się je rozłoży to praktycznie nie ma bagażnika.

    OK, to moim zdaniem zawęża wybór do vanów. Mam w rodzinie verso i
    faktycznie jest dość wąsko i ciasno, ale w innych autach z układem 2+3 nie
    będzie wielkiej róznicy. Prawdziwe siedzenia w 3. rzędzie też praktycznie
    występują tylko w vanach.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl