  • 1. Data: 2012-04-06 13:43:02
    Temat: Jaki smartfon do 700 PLN?
    Od: Abecolek <A...@...pl>

    Szukam smartfona, który mógłby mi zastąpić Szajsunga Galaxy 5510.

    Ma mieć:
    - ekran 4"
    - rozdzielczość ekranu 400 x 800 lub podobną, tak abym nie musiał
    skalować przeglądanych stron i ich potem przewijać jak na Galaxy...
    - 3G HSDPA
    - odtwarzacz MP3
    - aparat cyfrowy min 3 Mpixele
    - GPS (AGPS?)
    - Androida

    Znajdzie się coś takiego? Czy mogę tylko pomarzyć i nazbierać kasy na S+
    lub SII?

    Proszę o porady i z góry dzięki :)

  • 2. Data: 2012-04-06 14:16:42
    Temat: Re: Jaki smartfon do 700 PLN?
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-06 13:43, Abecolek pisze:
> [...]
    > - GPS (AGPS?)
    > - Androida
    >
    > Znajdzie się coś takiego? Czy mogę tylko pomarzyć i nazbierać kasy na S+

    Zamiast telefonu radzę się rozejrzeć za tabletem. Podobno Manta wydała
    niedawno model który nawet przewyższa oczekiwane parametry i mieści się
    w tej cenie.

  • 3. Data: 2012-04-06 14:42:14
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 06.04.2012 13:43, Abecolek pisze:

    > Szukam smartfona, który mógłby mi zastąpić Szajsunga Galaxy 5510.
    >
    > Ma mieć:
    > - ekran 4"
    jak byś "zszedł" do 3.7 cala, to będzieszmiał duuuuuuzy wybór.
    www.gsmarena.com
    Twoim przyjacielem.
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-04-06 15:44:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-06 13:43, Abecolek wrote:

> [...]
    > - GPS (AGPS?)
    > - Androida
    >
    > Znajdzie się coś takiego? Czy mogę tylko pomarzyć i nazbierać kasy na S+

    SGS na Allegro?

  • 5. Data: 2012-04-06 16:26:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "atm" napisał:

    > SGS na Allegro?

    Czemu nie, w sumie nie napisał, że musi być w jednym kawałku. Nie napisał
    też wprost, że musi działać. Tak, SGS z (za przeproszeniem) Allegro może
    być...

    JoteR

  • 6. Data: 2012-04-06 16:36:23
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-06 16:26, JoteR wrote:

    > Czemu nie, w sumie nie napisał, że musi być w jednym kawałku. Nie
    > napisał też wprost, że musi działać. Tak, SGS z (za przeproszeniem)
    > Allegro może być...
    >
    > JoteR

    Moze opisz szerzej swoje doswiadczenia na Allegro. Ja na cos ok. 300
    zakupow raz tylko dalem sie wpuscic w mailny.

  • 7. Data: 2012-04-07 12:44:05
    Od: Abecolek <a...@a...pl>

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    W dniu wczorajszym, wieczorkiem zanabyłem uzywkę SGS i w sumie jestem
    zadowolony. :)