  • 1. Data: 2018-10-08 14:47:32
    Temat: Jaki smartfon kupić?
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    Dzień dobry
    Noszę się z zakupem pierwszego w życiu smartfona.
    Po głębokiej analizie doszedłem do wniosku, że potrzebuję antywstrząsowy
    wodoodporny i przeciwpyłowy smartfon.
    Włączę do tego internet i będę chciał w sumie niewiele aplikacji
    uruchomić bo nie wiem co mi będzie potrzebne.
    Ze wszystkich smartfonów wybór padł na trzy.

    1. Doogee-S50
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/doogee/s50/Doogee-S50.
    html

    2.Blackview-BV9000
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/blackview/bv9000/Black
    view-BV9000.html

    3.Blackview-BV8000
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/blackview/bv8000pro/Bl
    ackview-BV8000-Pro.html

    Gdybyście mieli wybierać to jaki wybralibyście?
    Chciałbym aby telefon posłużył mi długi czas.
    Nie gram w gry.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-10-08 18:27:15
    Temat: Re: Jaki smartfon kupić?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-08 14:47, kapitalikk wrote:
> [...]
    ackview-BV8000-Pro.html

    > Gdybyście mieli wybierać to jaki wybralibyście?
    > Chciałbym aby telefon posłużył mi długi czas.

    To są egzotyczne na naszym rynku marki, więc mało kto wie, jak w
    rzeczywistości się sprawują. Z wodoodpornych polecam, jak znajdziesz,
    zeszłoroczne Samsungi A5 2017 (większy) lub A3 2017 (mniejszy). Mam tego
    drugiego (bo szukałem mniejszego telefonu) od 1,5 roku i jak na swoją
    klasę sprawuje się bez zarzutu.

  • 3. Data: 2018-10-08 19:30:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.10.2018 o 14:47, kapitalikk pisze:
    > Dzień dobry
    > Noszę się z zakupem pierwszego w życiu smartfona.
    > Po głębokiej analizie doszedłem do wniosku, że potrzebuję antywstrząsowy
    > wodoodporny i przeciwpyłowy smartfon.

    jakikolwiek, plus odpowiednia obudowa

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-10-08 23:23:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kapitalikk pisze tak:

    > Dzień dobry
    > Noszę się z zakupem pierwszego w życiu smartfona.

    To kup najbardziej kompatybilny co wybrał lud i z wyświetlaczem amoled
    i taki co sam się rozjaśnia przyciemnia. np S8

    > Po głębokiej analizie doszedłem do wniosku, że potrzebuję
    > antywstrząsowy wodoodporny i przeciwpyłowy smartfon.

    Jeśli kupisz dobrą obudowę to długo będzie wyglądał jak nowy.
    Chyba że na budowę.

    > Gdybyście mieli wybierać to jaki wybralibyście?

    Zastanawiam się czy nie kupić drugi J5 2017 ;)
    jest po 640zł kuszące.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2018-10-09 15:36:51
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    W dniu 08.10.2018 o 18:27, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > zeszłoroczne Samsungi A5 2017 (większy) lub A3 2017 (mniejszy). Mam tego
    > drugiego (bo szukałem mniejszego telefonu) od 1,5 roku i jak na swoją
    One mają 3 GB pamięci i 16 - 32 GB pamięci.
    Czy to nie za mało?
    Czy procesora nie trzeba będzie wymieniać po pół roku?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-10-09 15:39:34
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > jakikolwiek, plus odpowiednia obudowa

    Do do wymienionych przeze mnie jeszcze obudowa?!!!
    Na co zwrócić uwagę wybierając w takim razie obudowę?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-10-09 15:42:12
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > To kup najbardziej kompatybilny co wybrał lud i z wyświetlaczem amoled
    > i taki co sam się rozjaśnia przyciemnia. np S8

    A amoled to jest porównywalne do wyświetlacza - Kolorowy / IPS TFT 16M
    kolorów 720 x 1440 px (5.70") 282 ppi ~64.1% screen-to-body ratio ???

  • 8. Data: 2018-10-09 19:03:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.10.2018 o 15:39, kapitalikk pisze:

    > Do do wymienionych przeze mnie jeszcze obudowa?!!!
    > Na co zwrócić uwagę wybierając w takim razie obudowę?
    >
    > Pozdrawiam

    cytuje:
    Po głębokiej analizie doszedłem do wniosku, że potrzebuję antywstrząsowy
    wodoodporny i przeciwpyłowy smartfon.
    koniec cytatu.
    te warunki, ograniczyły liczbę telefonów do 3, mało znanych z dupiatym
    procesorem. ja mam sposób na rozszerzenie tej listy. kup samsunga,
    motorole, lg, czy nawet iphona i odpowiednią, czyli antywstrząsową,
    wodoodporną i pyło odporną obudowę. widziałem takie skręcane, z
    aluminiową ramką.

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-10-09 19:36:24
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    W dniu 09.10.2018 o 19:03, ToMasz pisze:

> [...]
    > motorole, lg, czy nawet iphona i odpowiednią, czyli antywstrząsową,
    > wodoodporną i pyło odporną obudowę. widziałem takie skręcane, z

    Chyba o taką odpowiedź mi chodziło.
    Co do procesora, to się nie znam sie na nich ale bardzo dziękuję za
    sugestię. Nie znam się na smartfonach, dlatego właśnie Twoja odpowiedź
    mi bardzo pomogła. Poszerzyła horyzont.
    Dziękuję

  • 10. Data: 2018-10-09 23:49:48
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > One mają 3 GB pamięci i 16 - 32 GB pamięci.
    > Czy to nie za mało?

    Przecie napisałeś, że nie grasz. I zawsze możesz dołożyć kartę microSD.

    > Czy procesora nie trzeba będzie wymieniać po pół roku?

    Znasz sposób na wymianę procesora w telefonie? ;)