  • 1. Data: 2017-05-31 13:05:43
    Temat: Jaki soft do słuchania radia internetowego?
    Od: z <...@...pl>

    Próbowałem kilku aplikacji ale każda ma jakiś denerwujący mnie feler.
    A to lagi przy przełączeniu stacji. A to bezczelne próbowanie wznawiania
    odtwarzania gdy tego nie chcę. Kłopoty z BT to raczej systemowe ale może
    też. Interfejsy idą po aktualizacjach w jakimś debilnym kierunku.
    Jak żyć? :-)

  • 2. Data: 2017-05-31 14:45:45
    Temat: Re: Jaki soft do słuchania radia internetowego?
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 31.05.2017 z <...@...pl> napisał/a:

    > Jak żyć? :-)

    Może spróbuj żyć z VLC...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2017-05-31 16:18:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 31 May 2017 13:05:43 +0200, z <...@...pl> wrote:
    > Próbowałem kilku aplikacji ale każda ma jakiś denerwujący mnie
    feler.

    Stary winamp? Trzeba wybierać starsze wersje aplikacji a nie nowe.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-05-31 17:47:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-31 o 16:18, Marek pisze:

    Ech... Gdyby tak połączyć zalety Tunein i Audials :-)

  • 5. Data: 2017-05-31 21:26:04
    Od: o...@g...com

    W dniu środa, 31 maja 2017 13:05:48 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    > odtwarzania gdy tego nie chcę. Kłopoty z BT to raczej systemowe ale może
    > też. Interfejsy idą po aktualizacjach w jakimś debilnym kierunku.

    Ja używam AIMP
    Playlista podobna jak w starym Winampie
    Podłączone po BT w aucie i juz reklamy z radia nie denerwują

  • 6. Data: 2017-06-01 17:43:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 592ea38a$0$658$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    odtwarzania gdy tego nie chcę. Kłopoty z BT to raczej
    > systemowe ale może też. Interfejsy idą po aktualizacjach w jakimś debilnym

    Ja znam taki, który odtwarza więcej niż jedno źródło naraz -- wielka
    oszczędność czasu, ;) niestety osiągnięta zwiększeniem trudności
    w procesach poznawczych.

    Co do uruchamiania się -- kiedyś uruchomił się w tle,
    zżerając (w tle) cały zapas SIMkowy...

    -=-

    BTW...

    25 GB (wiadomego?) dziewictwa mam już za sobą.
    Niemal wszystko idzie do notebooka.
    Telefon chyba by zmieścił się bez trudu w 300 MB #F..

    Być może wkrótce będę mógł powrócić do ,,stacjonarnego'' netu.
    Na razie pracowici_inaczej robotnicy nie zniszczyli ,,rusztowania''
    (rury ,,od kibla'' na dwóch śrubach) hybrydy...

    Zamierzam tym razem wrzucić zwykły, biały, najtańszy przewód RJ45/UTP...

    Teraz może nawt 26 GB...

  • 7. Data: 2017-06-02 01:05:45
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 31.05.2017 o 13:05, z pisze:
> [...]
    > odtwarzania gdy tego nie chcę. Kłopoty z BT to raczej systemowe ale może
    > też. Interfejsy idą po aktualizacjach w jakimś debilnym kierunku.

    Radio Polska

  • 8. Data: 2017-06-02 09:15:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 01:05, Jingiel pisze:

    > Radio Polska

    Dzięki ale strasznie nachalne reklamy i brak ważnych dla mnie stacji

  • 9. Data: 2017-06-04 08:52:21
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    o...@g...com naskrobał(a):

    > Ja używam AIMP

    A skąd lista stacji?
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

  • 10. Data: 2017-06-07 12:47:19
    Od: o...@g...com

    W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 08:52:22 UTC+2 użytkownik ...:::WISKOLER:::...
    napisał:
> [...]
    > Müller. Stirlitz poznał rękawiczki. Poznałby je natychmiast spośród
    > tysięcy innych. Były zrobione ze skóry zdartej z pastora Schlaga.

    Ja używam 1.fm
    Wchodzisz na stronkę włączasz pokaż źródło i szukasz linku
    np. 1.fm Classic Rock:
    http://strm112.1.fm/crock_mobile_mp3
    Reklam żadnych, tylko kilkusekundowe "firmowe dżingle" co parę utworów

    Ewentualnie Eska Rock
    http://waw01.ic2.scdn.smcloud.net/t013-1.mp3

    albo Eska Rock Polska
    http://waw01.ic2.scdn.smcloud.net/t008-1.mp3