  • 1. Data: 2016-02-11 12:59:12
    Temat: Jaki sylikon do kabiny prysznicowej
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Potrzebuję porady.
    Już drugie moje lokum gdzie po jakimś czasie na sylikonie na łączeniach
    brodziku z kafelkami wyłażą paskudne czarne plamy. Zakładam, że to jakiś
    grzyb czy coś pewnie.
    Od razu uprzedzę, kabina jest myta i nie jest to raczej kwestia
    zaniedbań w sprzątaniu ;)

    Pytania więc dwa:
    1) Jak się tego pozbyć? Usunąć cały ten sylikon i dać nowy, czy są
    jakieś mniej inwazyjne metody?
    2) Jakiego sylikonu (a może czego innego?) użyć, żebym za chwilę nie
    miał podobnej sytuacji?

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 2. Data: 2016-02-11 13:36:51
    Temat: Re: Jaki sylikon do kabiny prysznicowej
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 12:59:13 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    > jakieś mniej inwazyjne metody?
    > 2) Jakiego sylikonu (a może czego innego?) użyć, żebym za chwilę nie

    3) poprawić wentylacje.

    A zeby sie pozbyc to trzeba wyciąć i nałozyć nowy. Możesz poszukać taki z jakimiś
    dodatkami antygrzybowymi (srebro czy coś) ale to raczej pic na wode.

    Grzyb wyłazi jak ma wilgoć. Możesz scierać wode po każdym uzyciu, jak poprawisz
    wentylacje aby szybko samo wysychało to trzeba nie zamykac drzwi aby przewiew był...

  • 3. Data: 2016-02-11 13:47:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kżyho napisał:

    > Potrzebuję porady.

    Wydatny.

    Jarek

    --
    Już mnie nic nie korci
    Już mnie nic nie nęci

  • 4. Data: 2016-02-11 15:19:52
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 13:36, s...@g...com pisze:

> [...]
    wentylacje aby szybko samo wysychało to trzeba nie zamykac drzwi aby przewiew był...

    A to fakt, że wentylację mam do poprawki (grawitacyjna u mnie jest).
    Czyli pomijając jakieś sylikony z dodatkami, to co, zwykły sanitarny i tyle?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2016-02-11 15:20:32
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Wydatny.

    ???

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 6. Data: 2016-02-11 15:57:58
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 15:19:53 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    >
    > A to fakt, że wentylację mam do poprawki (grawitacyjna u mnie jest).
    > Czyli pomijając jakieś sylikony z dodatkami, to co, zwykły sanitarny i tyle?

    Tak.

    Ale możesz też po prostu nie dawać sylikonu. Jesli nie jest on tam konieczny to
    lepiej nie dawać i niech sobie woda ścieka bo na zewnątrz raczej wychlapywac się nie
    będzie.

    U siebie OIDP nie mam wogole sylikonu.
    Kabina jest wewnątrz brodzika a na scianie płytki.
    Jedynie brodzik miał sylikon na obrzeżu.

    W innym mieszkaniu gdzie wentylacja jest dobra i jest sucho to nie ma wogole problemu
    z nalotem grzybowym. Albo po jednym roku go po prostu jeszcze nie widać...

  • 7. Data: 2016-02-11 17:07:57
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 15:57, s...@g...com pisze:
> [...]
    lepiej nie dawać i niech sobie woda ścieka bo na zewnątrz raczej wychlapywac się nie

    Ale to właśnie jest łączenie brodzika z kafelkami, więc sylikon musi
    być. Co więcej, mam tam obecnie jakąś nieszczelność i po kąpieli mam z
    reguły małą kałużę na zewnątrz na podłodze :(

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 8. Data: 2016-02-11 20:40:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    użyj kleju do szyb samochodowych. co prawda czarny, ale naprawdę nie
    maskuje problemu tyko go likwiduje. może inaczej, da się z niego
    wszystko zmyć
    ToMasz

  • 9. Data: 2016-02-12 07:55:18
    Od: abs <n...@o...pl>

    W dniu 11.02.2016 o 12:59, Kżyho pisze:
    > Potrzebuję porady. [...]
    Kup sobie to: http://mastermas.pl/data/mp/_admin800x600/98/savo.pn
    g,
    spryskuj raz czy dwa razy dziennie, zostaw i spłukuj po 15 minutach. Mi
    pomogło, czarnego świństwa brak, teraz tylko profilaktycznie taka
    kuracja raz w tygodniu.

    Pozdrowienia.

  • 10. Data: 2016-02-15 12:05:52
    Temat: jak użyjesz silikonu zamiast sylikonu....