  • 1. Data: 2016-05-22 18:17:24
    Temat: Jaki tablet kupić? 8-10"
    Od: z <...@...pl>

    Im dłużej oglądam i wertuje net tym mniej wiem ;-)
    Najpierw szukałem z windowsem bo to znajome środowisko i zwykły pulpit
    był dla mnie zachętą ale analizując aplikacje wychodzi że jednak android.
    Dużo telewizji (horizont.tv), youtube i zwykłe www + jakieś gierki.
    Stanęło na Lenovo Yoga 2 Tablet 10"
    2 GB Ram
    16 GB dysk
    1920x1200
    Wifi, LTE.
    GPS (wolałbym żeby był ale jakoś przeżyję).
    Sprzęt robi wrażenie mniej mobilnego (trochę nieporęczny) ale podstawka
    pomagałaby w oglądaniu tv zamiast kolejnego telewizora
    7" jest dla mnie za małe. Musi być przynajmniej 8"
    Jest jakaś konkurencja?
    Zależy mi na płynnym działaniu bo dotychczasowe doświadczenia z
    Androidem mam ZŁE.

  • 2. Data: 2016-05-22 19:23:35
    Temat: Re: Jaki tablet kupić? 8-10"
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą z naskrobał(a):

> [...]
    > Jest jakaś konkurencja?
    > Zależy mi na płynnym działaniu bo dotychczasowe doświadczenia z

    Nie wiem jak będzie działało Horizon.tv bo nie mam u siebie (to jest od
    UPC?) ale mam takiego tbka z Androidem na pokładzie.
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxytab38inc
    hlte/Samsung-Galaxy-Tab-3-8-inch-LTE.html
    Może nie jest to najnowszy krzyk mody, ale u mnie działa stabilnie od
    dłuższego czasu.
    W większości służy jako podręczna przeglądarka internetowa, wykop.peel oraz
    orbiornik maili wszelakich. Dodatkowo w podróży służy jako mapa (GPS) oraz
    zastrępuje wszelkiej maści przewodniki po miastach i okolicach.. Instalując
    na nim Kodi z wtyczką telewizjada mam możliwość oglądania przwie wszędzie
    telewizorni różnej maści. Filmy załatwia mi mój NAS i do niego równiez mam
    dostęp poprzez FTP. Karta z LTE pozwal mi na bezstersowe śmiganie po
    internecie i oglądanie TV.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

  • 3. Data: 2016-05-22 21:47:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-22 o 19:23, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    Instalując
    > na nim Kodi z wtyczką telewizjada mam możliwość oglądania przwie wszędzie
    > telewizorni różnej maści.

    Nadal oglądasz telewizjadę? :-)

  • 4. Data: 2016-05-23 11:21:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-22 o 21:47, z pisze:

    > Instalując
    >
    > Nadal oglądasz telewizjadę? :-)

    NIE ma prawa co oznacza że sprawdził kiedyś, kiedy działało.
    Mam budżetowego chińczyka (NTT 997) z ekranem 2048x1536.
    Telwizjada czy YouTube działało w ramach testów po WiFi,
    po LTE nawet nie sprawdzałem zakładając że nie da rady.
    Generalnie lepiej to oglądąc na TV czy monitorze od komputera.
    Jedyne filmy jakie oglądałem na tablecie to w czasie pobytu
    w szpitalu. Zabrałem tablet, kilka penów i nie wrzucałem
    drobniaków do szpitalnego TV.
    Tablet kupiłem do czytania książek (aktualnie piąta część
    pomnika cesarzowej Achaja - Ziemiańskiego) inne czynności
    dosyć sporadycznie i często tylko w ramach testów czy potrafi.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-05-23 11:43:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-23 o 11:21, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Telwizjada czy YouTube działało w ramach testów po WiFi,
    > po LTE nawet nie sprawdzałem zakładając że nie da rady.

    Mam coś takiego:

    http://allegro.pl/sony-xperia-tab-z-16gb-32gb-wi-fi-
    lte-torba-i6205548687.html

    i na razie z filami nie ma żadnego problemu, po WiFi często odpalam
    aplikację UPC Horizont do oglądania TV ale i na LTE zdarzyło się że
    odpalałem, działa bez problemu. Tablet lekki i wygodny jak dla mnie to
    tego wodoodporny więc można używać w łazience :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-05-23 12:10:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-22 o 18:17, z pisze:
> [...]
    > Jest jakaś konkurencja?
    > Zależy mi na płynnym działaniu bo dotychczasowe doświadczenia z

    Mam wersję 10" i taką polecam. Z tego co pamiętam GPS ma.
    Jest update od producenta do Androida 5.0.
    W użytkowaniu jest bardzo poręczny - dobrze się trzyma za tego garba -
    nieporęczny jest w transportowaniu :).
    Bardzo dobry dźwięk i obraz. Płynne działanie, żadnych przycięć.
    Praktycznie zaraz po zakupie zmieniłem launchera na Nova Launcher, bo
    ten faplowski styl z wszystkim na kupie mi nie odpowiada ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2016-05-23 22:31:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > pomnika cesarzowej Achaja - Ziemiańskiego) inne czynności
    > dosyć sporadycznie i często tylko w ramach testów czy potrafi.

    Masz taką fajną i praktyczną podstawkę do tabletu, że nie trzeba go
    trzymać w rękach czy na kolanach tylko postawić na stoliku, albo na
    kołdrze? Mój tablet jest ciężki. Oddałam komuś 7-mkę Pentagram, bo
    czegoś tam brakowało i kupiłam inny- 10-tkę ciężką, więc ze sobą już
    tego tabletu nie noszę. Żałuję, że nie jest mniejszy i lżejszy.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-05-23 22:34:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-05-23 o 11:43, Chris pisze:

> [...]
    > odpalałem, działa bez problemu. Tablet lekki i wygodny jak dla mnie to
    > tego wodoodporny więc można używać w łazience :)

    Nie mogę ściągnąć aplikacji UPC Horizon. Tyle czasu straciłam i się nie
    udało.

    --
    animka

  • 9. Data: 2016-05-24 00:14:46
    Temat: Re: Jaka dachowe kupic
    Od: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i zbliza sie za trzy dwunasta ??????? <9...@9...int.invalid>

    Animka wrote:
    > U*C Ho*izon

    na kiego fiuta ci to?!

    czytac trzeba sie nauczyc!

    "
    Diese kostenlose App ist nur für Privatkunden von Unitymedia in Deutschland,
    die einen Kabelanschluss von Unitymedia haben, für Kunden von upc cablecom in
    der Schweiz die ein Abonnement für digitales Fernsehen bei upc cablecom
    verfügen und Kunden von UPC Austria in Österreich die ein TV Paket und Internet
    von UPC Austria haben. Die App ist kompatibel mit den meisten Geräten ab
    Android 4.0.3 oder höher. Bitte beachten Sie das Horizon Go mit gerooteten
    Endgeräten nicht funktioniert
    "

    --
    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" - goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

    ???? http://tinyurl.com/p8lzmte ????? http://tinyurl.com/ojkq4sg ????

  • 10. Data: 2016-05-24 02:06:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > tam brakowało i kupiłam inny- 10-tkę ciężką, więc ze sobą już tego tabletu
    > nie noszę. Żałuję, że nie jest mniejszy i lżejszy.

    A co masz? Może chcesz się wymienić?
    Ja mam 7" ASUSa, jest dla mnie za mały...