  • 1. Data: 2020-03-06 14:53:12
    Temat: Jaki tani, dobry, nowy smartfon?
    Od: User <U...@U...com>

    Jaki smartfon kupić? Zależy mi żeby był tani, dobry, nowy oraz miał:
    - przekątną ok. 5"
    - RAM min. 4 GB
    - baterię min. 4000 mAh
    - system Android
    - możliwość korzystania z internetu min. 3G, chętnie LTE
    - tylną kamerę min. 5MP, chętnie z latarką
    - przednią kamerę min. 5MP

    Czy ktoś mógłby polecić coś sensownego i sprawdzonego?
    Powinien być tani, bo muszę go kupić bez abonamentu.
    Z jakim kosztem muszę się liczyć przy spełnieniu powyższych parametrów?
    Który z tych parametrów najbardziej wpływa ne cenę?
    Czy poza w/w parametrami dobrze by było zwrócić uwagę na coś jeszcze?

    Proszę o rady i pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-03-06 15:06:26
    Temat: Re: Jaki tani, dobry, nowy smartfon?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.03.2020 o 14:53, User pisze:

> [...]
    > - system Android
    > - możliwość korzystania z internetu min. 3G, chętnie LTE
    > - tylną kamerę min. 5MP, chętnie z latarką

    Motorola Moto G7 Power 4/64 6.2" 5000 mAh wszystkomająca za 700 zł.

  • 3. Data: 2020-03-06 16:54:41
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 06.03.2020 o 15:06, collie pisze:

    > Motorola Moto G7 Power 4/64 6.2" 5000 mAh wszystkomająca za 700 zł.

    Bardzo dziękuję. Analizuję jej parametry i opinie użytkowników w necie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-03-06 17:11:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-06 o 16:54, User pisze:

    > Bardzo dziękuję. Analizuję jej parametry i opinie użytkowników w necie.

    kupiłem tacie, przesiadł się z LG K10. Bateria kosmos, w jeden dzień nie
    daje rady rozładować :). Skok szybkości działania też kosmos.
    5 cali jednak to nie ma, ale spokojnie w ręce leży ze względu na małe ramki.
    Poza tym sprawnie i szybko działa. Jak nie potrzebujesz NFC to super.
    Ma szybkie ładowanie, kabelek USB-C, LTE pomyka bez problemów.

    --
    Irokez

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 5. Data: 2020-03-06 18:38:39
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 06.03.2020 o 17:11, Irokez pisze:

> [...]
    > Poza tym sprawnie i szybko działa. Jak nie potrzebujesz NFC to super.
    > Ma szybkie ładowanie, kabelek USB-C, LTE pomyka bez problemów.

    Bardzo dziękuję za przekazanie opinii użytkownika. Te są najcenniejsze.

    Wg opisu na gsmarena ma 6,2", z tym, że ta wielkość wynika z długości,
    a nie z szerokości, więc trzymanie przy uchu nie powinno być niewygodne.
    Wg tego samego opisu ma NFC, chociaż dla mnie to nie jest najważniejsze.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-03-06 22:30:40
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-06 o 18:38, User pisze:

    > Wg tego samego opisu ma NFC, chociaż dla mnie to nie jest najważniejsze.

    Wersja na Europę nie ma. Ma wersja na Stany

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2020-03-06 23:05:17
    Od: z <...@...pl>

    Nieustająco Redmi 6.
    Po co przepłacać. ;-)

  • 8. Data: 2020-03-07 00:01:29
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 06.03.2020 o 22:30, Irokez pisze:

    > Wersja na Europę nie ma. Ma wersja na Stany

    Na stronie
    https://www.gsmarena.com/compare.php3?&idPhone2=6791
    &idPhone3=0&sSearch2=Lumia+535+DS&sSearch1=Motorola+
    MotorG7+Power&idPhone1=9527#eu,*,*
    po wybraniu Motorola Motor G7 Power, a następnie EUROPE - Europe
    pokazuje: NFC  YES.
    Nie jest to jednak cecha, której brak w moim odczuciu dyskwalifikowałby
    tego smartfona.
    Rozumiem, że w smartfonie Twojego taty NFC nie ma.
    Czy mógłbyś podać jakiś szczegółowszy symbol smartfona Twojego taty? Być
    może jest kilka modeli.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2020-03-07 00:24:05
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 06.03.2020 o 23:05, z pisze:
    > Nieustająco Redmi 6.
    > Po co przepłacać. ;-)

    Na pierwszy rzut oka ma gorszy RAM i gorszą baterię. Nie wiem jak to się
    przekłada na użytkowanie.
    Jest sporo tańszy, to fakt.
    Masz taki i możesz go polecić?
    Jest kilka Redmi z "6". Skoro już kierujemy się ceną, to który z nich
    najlepiej wypada porównując
    cenę do możliwości?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2020-03-07 07:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik User U...@U...com ...

    > Na pierwszy rzut oka ma gorszy RAM i gorszą baterię. Nie wiem jak to
    > się przekłada na użytkowanie.

    Gorsza od czego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."