  • 1. Data: 2017-06-08 14:31:08
    Temat: Jaki telefon do dobrej odsprzedazy?
    Od: Michal <m...@g...com>

    Dzień dobry,

    Deal: mam kupić komke na fakturę i ją sprzedać za gotówkę. Jaką polecacie kupić żeby
    dobrze sprzedać?

    Galaxy S8 wychodzi mi średnio bo z 3500 zl brutto (2840 netto) odzyskuję na rynku
    jakieś 2500 zl.

    Cos innego? Miałem nadzieję na odzyskanie całej kwoty netto. Trójmiasto.

    Pzdr, Michal

REKLAMA

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: