  • 1. Data: 2017-06-08 14:31:08
    Temat: Jaki telefon do dobrej odsprzedazy?
    Od: Michal <m...@g...com>

    Dzień dobry,

    Deal: mam kupić komke na fakturę i ją sprzedać za gotówkę. Jaką polecacie kupić żeby
    dobrze sprzedać?

    Galaxy S8 wychodzi mi średnio bo z 3500 zl brutto (2840 netto) odzyskuję na rynku
    jakieś 2500 zl.

    Cos innego? Miałem nadzieję na odzyskanie całej kwoty netto. Trójmiasto.

    Pzdr, Michal

  • 2. Data: 2017-06-26 12:23:13
    Temat: Re: Jaki telefon do dobrej odsprzedazy?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-08 o 14:31, Michal pisze:
> [...]
    jakieś 2500 zl.

    > Cos innego? Miałem nadzieję na odzyskanie całej kwoty netto. Trójmiasto.

    Mam ten sam dylemat :(

    Pewnie trzeba się rozejrzeć po serwisach aukcyjnych, aczkolwiek nie jest
    to wyznacznik, tylko wskaźnik.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-06-26 12:27:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-26 o 12:23, Adam pisze:

    > Mam ten sam dylemat :(
    >
    > Pewnie trzeba się rozejrzeć po serwisach aukcyjnych, aczkolwiek nie jest
    > to wyznacznik, tylko wskaźnik.

    W kwestii formalnej - takiego telefonu nie da się sprzedać "za gotówkę",
    chyba że go z tej firmy ukradniemy, albo firma dopuści się przestępstwa
    (będzie sprzedawać bez naliczania podatku).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-06-26 15:08:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-26 o 12:27, Liwiusz pisze:

    > W kwestii formalnej - takiego telefonu nie da się sprzedać "za gotówkę",
    > chyba że go z tej firmy ukradniemy, albo firma dopuści się przestępstwa
    > (będzie sprzedawać bez naliczania podatku).

    Muszę się zastanowić.

    Jeśli od Ery mam FV, to wprowadzam w K.U.P.
    Tyle, że do tej faktury mogą być płatności ratalne - ale takiej
    informacji chyba nie ma fakturze.

    Sprzedając - czy to na fakturę, czy na paragon - idzie OIDP w kolumnę 7
    (KPiR).

    W czym może być problem?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2017-06-26 17:47:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-26 o 15:08, Adam pisze:

> [...]
    > informacji chyba nie ma fakturze.
    >
    > Sprzedając - czy to na fakturę, czy na paragon - idzie OIDP w kolumnę 7

    W tym, że ktoś tu chce sprzedać, nie naliczając VATu od sprzedaży.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-06-26 20:35:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-26 o 17:47, Liwiusz pisze:

    > W tym, że ktoś tu chce sprzedać, nie naliczając VATu od sprzedaży.

    Jasne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam