  • 1. Data: 2011-02-12 17:57:03
    Temat: Jaki telefon wybrac w Plusie?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Tak wlasnie przegladam telefony i zastanawiam sie co wybrac.
    Przedluzam umowe w Plusie na kolejne 2 lata z abo ok 40 pln.
    Interesuje mnie telefon w kwocie do ok 50 zl.
    Co wybrac? Zastosowanie to same podstawy, glownie rozmowy + moze www
    (dlatego zalezy mi na obsludze UMTS).

    Na jakie telefony zwrocic uwage?
    Mysle na chwile obecna np o HTC Smart.

  • 2. Data: 2011-02-13 09:25:49
    Temat: Re: Jaki telefon wybrac w Plusie?
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-12 18:57, Rafal M wrote:

    > Na jakie telefony zwrocic uwage?
    > Mysle na chwile obecna np o HTC Smart.

    Koniecznie jakiś fajny, co ci się podoba.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 3. Data: 2011-02-13 14:30:43
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > Interesuje mnie telefon w kwocie do ok 50 zl.
    > Co wybrac? Zastosowanie to same podstawy, glownie rozmowy + moze www

    Wybierz umowe na rok z dodatkowym pakietem minut z racji nie brania
    telefonu. A juz sam telefon kup sobie w sklepie z telefonami lub w dowolny
    inny sposób. Masz za niski abonament by odczuc róznice w cenie telefonu. I
    wiazac sie na 2 lata planem taryfowym to nie jest dobry pomysl.

  • 4. Data: 2011-02-13 14:39:53
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-02-13 15:30, Krzysiek pisze:
> [...]
    > telefonu. I wiazac sie na 2 lata planem taryfowym to nie jest dobry pomysl.

    +++

    Ogólnie patrząc to nie opłaca się brać telefonu u operatora. Często też
    operator ma telefony gorszej jakości. W moim przypadku bardziej się
    opłacało wziąć gratisy do abonamentu bez telefonu niż razem z
    abonamentem telefon (Nokia E72 kupiona w Saturnie).

    Pozdrawiam
    Czesławek