  • 1. Data: 2016-08-26 08:09:17
    Temat: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Stary telewizor się zepsuł, pora na zakup czegoś
    nowoczesnego.
    Przypuszczam, że w moim przypadku przekątna ekranu
    powinna być 40-50 cali.
    Nie wiem czy wybrać plazmę, LED czy OLED.

    Z doświadczeń z ekranem komputerowym LCD
    i oglądaniem na nim TV poprzez kartę TV na komputerze
    wiem, że problem czerni jest istotny. W moim przypadku,
    gdy w pomieszczeniu jest ciemno, konieczne jest
    rozjaśnianie obrazu przez zmianę parametrów ekranu.
    Generalnie pomieszczenie nie należy do jasnych,
    więc tę kwestię muszę szczególnie brać pod uwagę.

    Odnośnie ceny, to do zaakceptowania jest każda cena,
    o ile odpowiada jakości otrzymanego efektu.

    Bardzo proszę o rady, zarówno co do tego co warto
    kupić, jak i co do tego czego zdecydowanie nie warto.
    Cenne będą dla mnie zarówno rady ogólne, jak i
    dotyczące konkretnych modeli.
    Liczę przede wszystkim na rady użytkowników i dlatego
    pytam na grupie.

    Dodatkową sprawą jest dla mnie możliwość nagrywania
    i przenoszenia zapisów na inne nośniki. Możliwość
    nagrania programu, którego nie można obejrzeć podczas
    emisji jest cenna, ale mnie chodzi także o możliwość
    zachowania wybranych programów, głównie popularno
    naukowych, na dłużej niż tylko do zapisania dysku
    dołączonego np. do dekodera.
    W tej kwestii także proszę o rady.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2016-08-26 09:37:53
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 08:09:09 UTC+2 użytkownik Kaktus napisał:

    > W tej kwestii także proszę o rady.
    Przyjrzyj się telewizorom firmy TCL
    Jeden chyba z największych na świecie producentów, produkują tez w Polsce
    Ja mam od ok 2 miesiecy jeden z tańszych 50calowych modeli tej firmy
    http://www.tcl.eu/pl/produkty/tv-led-127cm-f50s4805s
    Nie mam mu nic do zarzucenia

  • 3. Data: 2016-08-26 10:59:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kaktus,

    Friday, August 26, 2016, 8:09:17 AM, you wrote:

    > Stary telewizor się zepsuł, pora na zakup czegoś
    > nowoczesnego.
    > Przypuszczam, że w moim przypadku przekątna ekranu
    > powinna być 40-50 cali.
    > Nie wiem czy wybrać plazmę, LED czy OLED.

    A gdzieś Ty widział jeszcze jakąś plazmę?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2016-08-26 12:35:23
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    wiadomości news:1602862529.20160826105950@pik-net.pl.invalid...

    > A gdzieś Ty widział jeszcze jakąś plazmę?
    W artykułach w Internecie.
    Już nie produkują/nie sprzedają?

    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2016-08-26 13:09:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak masz warunki to nie pierdol sie z telewizorem tylko projektor kup. Kupilem ze dwa
    miesiace temu i okazalo sie ze to chyba najlepszy prezent jaki sobie zrobilem przez
    ostatnie 20 lat. Nigdy wiecej telewizora. Zeby tylko w troche lepszej jakosci
    naziemnie nadawal. I i II prawie ok. Filmy w HD niewiele roznia sie od tych z
    normalnego kina. Puszczaja zrekonstruowane Bondy. Kopara opada. Dla samej mozliwosci
    ogladania prezesa w nadnaturalnej wielkosci warto. Mam ekran o przekatnej 3,5 metra,
    efekt przerosl moje oczekiwania, nie sadzilem ze bedzie az tak dobrze.

  • 6. Data: 2016-08-26 14:28:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kaktus,

    Friday, August 26, 2016, 12:35:23 PM, you wrote:

    > W artykułach w Internecie.
    > Już nie produkują/nie sprzedają?

    W sklepach już nie widzę od dawna - umarły niedługo po kineskopowych.
    Może coś jest na rynku wtórnym albo przez Allegro.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2016-08-26 15:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    valid...

    >W sklepach już nie widzę od dawna - umarły niedługo po kineskopowych.

    Wydaje mi sie, ze jeszcze niedawno (rok temu) widzialem.
    W tesco chyba - najpierw mnie przyciagnela cena, potem zdziwila niska
    rozdzielczosc, a dopiero gdzies na koncu zauwazylem ze to plazma.

    J.

  • 8. Data: 2016-08-26 16:01:27
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Zatem o plazmie można zapomnieć.
    Na czy teraz się skupić?

    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2016-08-26 16:26:55
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    efekt przerosl moje oczekiwania, nie sadzilem ze bedzie az tak dobrze.

    A ja niedawno projektor zamieniłem na LCD TV, niestety projektor mimo
    cennej zalety (przekątna obrazu) ma też trochę wad (3000h żywotność dość
    drogiej lampy, nie najlepsza jasność do oglądania w dzień, tęcza DLP).
    Przesiadka z 74 cali na 48 troszkę bolała ale już się przyzwyczaiłem.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2016-08-26 16:47:36
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Z uwagi na wielkość pokoju znaczne przekroczenie
    50 cali w ogóle nie wchodzi w grę.

    Pozdrowienia