  • 11. Data: 2018-01-13 19:37:28
    Temat: Re: Jaki teraz tani abonament lub karta?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-13 o 19:04, Grzexs pisze:

    > Ten no limit to taki trochę naciągany. A poza tym ja nie potrafiłem
    > mojego modemu zmusić do współpracy z kartą a2.

    Mam doświadczenia w używaniu - działa i w modemie (jako net domowy), i w
    telefonie (jako telefon z nolimitem na wszystko). Jako że obydwie osoby
    korzystają z neta umiarkowanie (tak zwykle do pierwszego progu lejka
    3mb/s, a sporadycznie chwilami do drugiego progu 1mb/s), to jest to
    całkiem przyjemna i tania oferta "nolimit" bez obawiania się, że coś się
    przekroczy - przyznasz, że 10zł miesięcznie za internet w domu, albo
    20zł miesięcznie za "mienie" wszystkiego w telefonie, to godna cena.

    Oczywiście dla heavy userów, używających dziesiątki gigabajtów
    miesięcznie to słaba oferta, bo o ile na telefonie może jeszcze ujść
    używalność 0,5mb/s, o tyle na modemie i na komputerze będzie to już
    widoczne ograniczenie. Do takich celów polecam DIL w RBM.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-01-14 09:33:58
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Ten no limit to taki trochę naciągany. A poza tym ja nie potrafiłem mojego
    > modemu zmusić do współpracy z kartą a2.

    określenie no limit było do połączeń głosowych, co do netu wymogi autora
    wątku były podane i ta oferta to spełnia
    co do współpracy z różnymi urządzeniami- nie miałem problemu z modem usb,
    modem wbudowanym w tablet i telefon- net śmiga

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2018-01-14 10:50:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > 20zł miesięcznie za "mienie" wszystkiego w telefonie, to godna cena.
    no niewiem. zważywszy że t-m ma 90 dni za darmo, orange - Zaproś
    znajomego i otrzymaj100 GB (i no limit na rozmowy na 93dni) a play bonus
    za przeniesienie (chyba jeszcze na 5 mies. jak nie to na 60dni), to
    kwota o której wspominasz, mnie pozwala na utrzymanie no limitu przez
    prawie rok.
    Ale masz racje, użytkowanie telefonu staniało mocno. ja kombinuje bo mi
    to sprawia przyjemność i... mam 4 "telefonistów" na utrzymaniu :)

    Co to DIL w rmb?

    ToMasz

  • 14. Data: 2018-01-14 11:50:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 10:50, ToMasz pisze:
> [...]
    > Ale masz racje, użytkowanie telefonu staniało mocno. ja kombinuje bo mi
    > to sprawia przyjemność i... mam 4 "telefonistów" na utrzymaniu :)

    No tak, skacząc z operatora na operatora można wyciągnąć taniej.

    > Co to DIL w rmb?

    "Darmowy Internet LTE". W skrócie - Internet na nadajnikach Play, 100GB
    miesięcznie, "za darmo", to znaczy ładujesz za 50zł i masz ten net przez
    100 dni, a 50zł do wykorzystania w całości na inne usługi lub sms premium.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-01-24 21:45:18
    Od: qwerty123 <0...@i...ce>

    W dniu 2018-01-12 o 15:35, Kris pisze:

    > Nju z rachunkiem
    > http://www.njumobile.pl/

    To samo jest w redbullmobile
    https://www.redbullmobile.pl/oferta/abonament/bez-te
    lefonu/
    jak ktoś lubi Play ( to jest to samo nawet play 24 to obsługuje ).