  • 1. Data: 2018-05-22 22:38:40
    Temat: Jaki typ cienkiego futerału?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam do wyboru na Allegro:
    Crystal case 186736
    Futerały 3650070
    Kabury 387224
    Pokrowce silikonowe 2138696
    Skiny 6329
    Pozostałe 521711
    Chodzi mi o maksymalnie cienkie na Samsung Galaxy S6
    Może zastępować tylną ściankę,
    ale tu problem: S5 ma zdejmowaną tylną ściankę bo ma wymienialną
    baterię, S6 ma niewymienialną, więc może tylnej ścianki nie daje się zdjąć?

  • 2. Data: 2018-05-23 23:15:22
    Temat: Re: Jaki typ cienkiego futerału?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2018 22:38:40 +0200, Borneq napisał(a):
> [...]
    > ale tu problem: S5 ma zdejmowaną tylną ściankę bo ma wymienialną
    > baterię, S6 ma niewymienialną, więc może tylnej ścianki nie daje się zdjąć?

    https://www.samsung.com/us/mobile/mobile-accessories
    /phones/galaxy-s6-s-view-flip-cover-black-sapphire-e
    f-cg920pbegus/

    W innych modelach flip cover byl z tylna scianka, a tu nie ...

    J.

  • 3. Data: 2018-05-24 00:56:41
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 23.05.2018 o 23:15, J.F. pisze:

    > https://www.samsung.com/us/mobile/mobile-accessories
    /phones/galaxy-s6-s-view-flip-cover-black-sapphire-e
    f-cg920pbegus/

    > W innych modelach flip cover byl z tylna scianka, a tu nie ...

    Bo w S6 nie wyjmuje się baterii, nie wiem nawet czy mozna zdjąć tylną
    ściankę.