  • 1. Data: 2014-04-21 11:20:25
    Temat: Jaki ubezpieczyciel?
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Co tu wybrac? Rankomat.pl policzył mi jakieś niebotyczne kwoty..
    Axadirect tylko 375 zł za OC. Czy trzymać się tego Axadirekta?

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2014-04-21 11:40:03
    Temat: Re: Jaki ubezpieczyciel?
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-21 11:20, Ilkenau pisze:
    > Co tu wybrac? Rankomat.pl policzył mi jakieś niebotyczne kwoty..
    > Axadirect tylko 375 zł za OC. Czy trzymać się tego Axadirekta?

    PZU z OC bezpośrednim ?

  • 3. Data: 2014-04-21 12:22:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik fifak f...@o...pl ...

    > PZU z OC bezpośrednim ?

    Zaczyna się...
    OC - wybrać to, gdzie najtaniej.
    Jeżeli nikt nie chce ci zaproponowac taniej niz obecne OC to po co
    zmieniac?

  • 4. Data: 2014-04-21 12:24:06
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 10:22:02 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

    >OC - wybrać to, gdzie najtaniej.
    >Jeżeli nikt nie chce ci zaproponowac taniej niz obecne OC to po co
    >zmieniac?

    Kupiłem auto. Używane. Nie miałem do tej pory OC. Jeździłem różnymi
    autami, ale żadne nie było zarejestrowane na mnie. Oczywiście, że chcę
    najtaniej.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 5. Data: 2014-04-21 12:53:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:24:06 +0200, Ilkenau napisał(a):
    > Kupiłem auto. Używane. Nie miałem do tej pory OC. Jeździłem różnymi
    > autami, ale żadne nie było zarejestrowane na mnie. Oczywiście, że chcę
    > najtaniej.

    No to trzymac tej Axy.
    Tylko pytanie - policzone dla Ciebie, czy policzone dla tego pojazdu,
    a dla ciebie bedzie drozej, jak sie dowiedza ze znizek nie masz.

    Bo 375 to IMO bardzo dobra stawka.
    Maly silnik i gdzies na peryferiach ?

    Ale poki daja - brac, za rok bedziesz sie mogl pochwalic i stara
    polisa z 60% znizek na siebie, i brakiem szkody w ostatnim roku
    (miejmy nadzieje).

    J.

  • 6. Data: 2014-04-21 12:57:04
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:53:21 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >Tylko pytanie - policzone dla Ciebie, czy policzone dla tego pojazdu,
    >a dla ciebie bedzie drozej, jak sie dowiedza ze znizek nie masz.

    Liczone niby ich kalkulatorem. Silnik 1,5 dCi.
    Chwilowo Olkusz. Dziura :)

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 7. Data: 2014-04-21 13:05:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:57:04 +0200, Ilkenau napisał(a):
    > Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:53:21 +0200, "J.F."

    > Liczone niby ich kalkulatorem. Silnik 1,5 dCi.
    > Chwilowo Olkusz. Dziura :)

    I co - 60% znizki zapodales, czy 7 lat bezwypadkowej jazdy ?

    W sumie ... jezdziles i wypadkow nie miales, ale papieru na to nie ma
    :-)
    Zalezy co beda sprawdzac - wypadki spowodowane przez ciebie, czy
    szkodowosc twoich polis, bo wtedy sie moga troche zdziwic :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-04-21 13:40:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ilkenau i...@g...com ...

    > Kupiłem auto. Używane. Nie miałem do tej pory OC. Jeździłem różnymi
    > autami, ale żadne nie było zarejestrowane na mnie. Oczywiście, że chcę
    > najtaniej.

    Podziel własnośc z kims kto ma znizki.

  • 9. Data: 2014-04-21 13:53:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    g...@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > Ale poki daja - brac, za rok bedziesz sie mogl pochwalic i stara
    > polisa z 60% znizek na siebie, i brakiem szkody w ostatnim roku
    > (miejmy nadzieje).

    A skąd miałby te _swoje_ 60% wykazać? Dotychczasowa polisa nie jest na
    niego. Sugerowałbym poszukanie TU które po najkrótszym możliwym czasie
    daje 60%. Ktoś daje po 1 roku? Po trzech to wiem że są, a czy są co po
    krótszym czasie?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2014-04-21 15:02:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 13:53:22 +0200, Big Jack napisał(a):

    > A skąd miałby te _swoje_ 60% wykazać? Dotychczasowa polisa nie jest na
    > niego.

    Ale jesli polise sie przepisze na siebie i AXA zapomni znizki odliczyc
    - to potem bedzie sie mozna pochwalic polisa na siebie z 60% znizek.

    J.