  • 1. Data: 2019-02-17 18:36:53
    Temat: Jaki wkrętak
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Nietypowe trochę pytanie.ale nie wiem skąd przy niedzieli zasiegnąc
    informacji.
    Jest sobie śrubka (nie na wierzchu tylko w głębi). W domu jest dużo
    śrubokrętów, ale do tej śrubki nie ma. Potrzebny jest wkrętak z obręczą,
    żeby toto odkręcić. Śrubka na zdjęciu jest troche zniekształcona. Ma
    jakby 4 listki jak kwiatek i w środku dziurkę. Średnica otworu trochę
    mniejsza od 0,5 cm. Jaki wkrętak trzeba kupić i jak on sie nazywa?
    Z góry dziękuję za odpowiedż.
    Fotka brzydka, bo z telefonu:
    https://zapodaj.net/e85cfdcc516da.jpg.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-02-17 19:43:29
    Temat: Re: Jaki wkrętak
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-17 o 18:36, Animka pisze:
> [...]
    > jakby 4 listki jak kwiatek i w środku dziurkę. Średnica otworu trochę
    > mniejsza od 0,5 cm. Jaki wkrętak trzeba kupić i jak on sie nazywa?

    Obstawiam PH1 lub PH2.

  • 3. Data: 2019-02-17 19:53:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 20:43, nadir pisze:

    > Obstawiam PH1 lub PH2.

    Z początku pomyślalam, że się nabijasz, ale patrzę w Wikipedii i
    rzeczywiście są takie wkrętaki. Przyjrzałam się zdjęciom i potem
    zaczęlam dopasowywać swoje końcówki wkrętaków do tej śrubki. Są ostre i
    bałam się, że uszkodzę tę miękką śrubkę. Dopasowałam jeden i zaczęlam
    kręcić w lewo, a nie jak przedtem w prawo. Jejku! Śrubka bardzo ładnie
    się wykręciła :-)
    Zepsuła mi się lodówka ze 2 dni temu i chcę zaraz wymontować termostat,
    zobaczyć jak on wygląda, żeby kupić taki sam. Jeden fachowiec mi
    powiedzial, że bierze się 100 zł za sam przyjazd i że to na pewno
    silnik/agregat lodówki padł.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-02-17 21:00:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-17 o 19:53, Animka pisze:

> [...]
    > bardzo ładnie się wykręciła :-) Zepsuła mi się lodówka ze 2 dni temu
    > i chcę zaraz wymontować termostat, zobaczyć jak on wygląda, żeby

    Nie bierz się za to, bo się jeszcze zabijesz!

  • 5. Data: 2019-02-18 00:20:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 22:00, nadir pisze:

    > Nie bierz się za to, bo się jeszcze zabijesz!

    Prund od lodówki wyłączony, ale zamiast usiąść na krześle do cały czas
    stałam z głową w tej lodówce i misiałam sobie przyświecać. Kręgosłup
    odmówił mi posłuszeństwa. Termostat juz prawie odlręcony-nie chce wyjść
    wraz z tym bolcem na pokrętło. A może ten bolec na pokrętło jest tam na
    stale, tylko jak wyciągnąć ten nieszczęsny termostat. Chyba go nie
    przykleili na stałe.
    Jakiś kupiłam już na Allegro, ale nie mogę zapłacić, bo oczywiście
    następny nie podał swojego numeru konta. Ten termostat na Allegro jest z
    bolcem na pokrętło.

    --
    animka

  • 6. Data: 2019-02-18 09:52:00
    Od: ń <k...@t...sie>

    Wymień sobie zasilacz, nowy powinien starczyć na 2-3 lata...
    No i jakiś test pamięci zrób.

    -----

  • 7. Data: 2019-02-18 09:55:06
    Od: ń <k...@t...sie>

    Spisz lub sfotografuj numery serwisowe z tabliczki znamionowej (czasem w środku,
    czasem z tyłu) i z tymi numerami szukaj części.
    Pytaj na forum elektroda.pl (i tak ich nie lubię ;)))

    -----

  • 8. Data: 2019-02-18 13:15:57
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 18 Feb 2019 09:55:06 +0100, ń wrote:

    > Spisz lub sfotografuj numery serwisowe z tabliczki znamionowej (czasem w środku,
    czasem z tyłu) i z tymi numerami szukaj części.
    > Pytaj na forum elektroda.pl (i tak ich nie lubię ;)))

    Nie lubisz, bo tam za buraczenie dostaje się z miejsca banem w twarz. I
    dobrze.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 9. Data: 2019-02-18 13:33:14
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    W dniu 2019-02-18 o 13:15, Roman Tyczka pisze:

    > Nie lubisz, bo tam za buraczenie dostaje się z miejsca banem w twarz. I
    > dobrze.

    Na Elektrodzie większość chamów i buraków to właśnie moderatorzy. Poziom
    i popularność tego serwisu spadły poniżej zera. No i parę firm dobrało
    się im do tyłka z tytułu praw autorskich. Publikowali w sposób
    nieautoryzowany schematy i instrukcje.

    Pzdr

  • 10. Data: 2019-02-18 15:32:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 13:33, Kamil pisze:

> [...]
    > i popularność tego serwisu spadły poniżej zera. No i parę firm dobrało
    > się im do tyłka z tytułu praw autorskich. Publikowali w sposób

    Oni czy ich użytkownicy?