  • 1. Data: 2015-05-18 10:05:11
    Temat: Jaki zasilacz do taśm LED (IP, firma)
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Cześć,
    chcę zasilić taśmy LED pod szafkami kuchennymi. Najprościej byłoby
    umieścić zasilacz również pod szafką, w rogu przy ścianie. Czy
    zastosowanie zasilacza powiedzmy Mean Well o IP30 wchodzi w grę, czy
    tylko i wyłącznie nastawić się na IP65 i wyżej? Woda się tam lać nie
    będzie, co najwyżej para z czajnika mogłaby wyrządzić szkody - moim zdaniem.
    Przy okazji - czy możecie polecić jakiś mały, zgrabny i wygodny
    wyłącznik sieciowy do włączania tego oświetlenia? Nie może być
    wpuszczany, tylko przykręcany/klejony na mebel od spodu.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2015-05-18 10:25:45
    Temat: Re: Jaki zasilacz do taśm LED (IP, firma)
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    A! i jeszcze pytanko.
    Jeśli w dokumentacji Mean Well stoi napisane SETUP TIME 1500ms, to
    znaczy, że dopiero po 1,5 sekundzie podaje na wyjście napięcie, nic
    wcześniej? Są inne przyzwoitej jakości zasilacze, które startują
    szybciej, tak do 500ms?
    Leakage current to jest prąd jałowy czy upływu, czyli między stroną
    pierwotną i wtórną?

    --
    Michał

  • 3. Data: 2015-05-18 12:57:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Michał Lankosz"
    > zdaniem. Przy okazji - czy możecie polecić jakiś mały, zgrabny i wygodny
    > wyłącznik sieciowy do włączania tego oświetlenia?
    http://kupujled.iai-shop.com/product-pol-401-Wlaczni
    k-zblizeniowy-czujka-LED-MINI-36W-2-99A-DC12V-podcze
    rwien-do-PROFILA-LED.html

    To się mieści w profliu od taśmy LED.

    Robert

  • 4. Data: 2015-05-18 14:08:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.05.2015 o 10:05, Michał Lankosz pisze:
    > Cześć,
    > chcę zasilić taśmy LED pod szafkami kuchennymi. Najprościej byłoby
    > umieścić zasilacz również pod szafką,
    ja mam zwykły zasilacz 12v 1.6a wbudowany we wtyczkę. jak trzeba to
    wtykam, jak nie to "dynda" na kablu. wiem że nieeleganckie, ale działa,
    pomimo ze jest bezpośrednio nad zlewem. Tak więc cobyś nie kupił -
    będzie działać

    ToMasz

    PS ja zapłaciłem chyba 10zł + przesyłka

  • 5. Data: 2015-05-18 15:30:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w wiadomości grup
    >A! i jeszcze pytanko.
    >Jeśli w dokumentacji Mean Well stoi napisane SETUP TIME 1500ms, to
    >znaczy, że dopiero po 1,5 sekundzie podaje na wyjście napięcie, nic
    >wcześniej?

    Ja tam nie wiem, ale wiele "zarowek LED" tak ma i swiecic zaczynaja po
    ok 1s ... wk*jace ...

    J.

  • 6. Data: 2015-05-18 16:26:55
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-05-18 o 15:30, J.F. pisze:
    > Ja tam nie wiem, ale wiele "zarowek LED" tak ma i swiecic zaczynaja po
    > ok 1s ... wk*jace ...
    najtańsze coś z marketu f-my omega tzn chińskie, zapalają ładnie od
    włączenia, żadnego opóźnienia

  • 7. Data: 2015-05-18 19:00:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > najtańsze coś z marketu f-my omega tzn chińskie, zapalają ładnie od
    > włączenia, żadnego opóźnienia

    Aale, to już stare, nienowoczesne, passe, kto to widział, aby żarówki
    zapalały się od razu, jak sto lat temu?!
    Co to za żarówka, która przed włączeniem nie zbada napięcia, zniekształceń
    sinusoidy, kąta fazowego, czy kosinus fi, co to za lampka, która nie
    sprawdzi ile ma już przebiegu, to takie nienowoczesne, nie zastosować
    conajmniej jednego dwurdzeniowego procka, programu, który to wszystko
    zrealizuje, a kształt inny, niż wibratora dla babek, jest nieprawomyślny i
    nietolerancyjny :P

    To oczywiście była ironia, pod kątem zbytniego parcia do nowoczesności.
    (nikomu z grupy tego nie zarzucam)

    --
    Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 8. Data: 2015-05-18 21:38:17
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > "Michał Lankosz"
    > http://kupujled.iai-shop.com/product-pol-401-Wlaczni
    k-zblizeniowy-czujka-LED-MINI-36W-2-99A-DC12V-podcze
> [...]

    0,1A bierze na czuwaniu? 1,2W??

    --
    Michał

  • 9. Data: 2015-05-19 07:42:49
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2015-05-18 o 14:08, ToMasz pisze:
> [...]
    > wtykam, jak nie to "dynda" na kablu. wiem że nieeleganckie, ale działa,
    > pomimo ze jest bezpośrednio nad zlewem. Tak więc cobyś nie kupił -

    Na dłuższą metę niewygodne.
    Poza tym tanie zasilacze są do bani. Z tych tanich jeden wyraźnie się
    grzeje również przy pracy bez obciążenia, drugi po małym wewnętrznym
    wybuchu przestał działać, a trzeci - od providera internetu, zasilacz
    anteny został przyłapany na dymieniu na szczęście akurat, gdy siedziałem
    przy kompie. Kolega za to po powrocie do domu zastał czarną ścianę po
    spaleniu także taniego zasilacza uniwersalnego. Wszystkie które opisałem
    to impulsowe.

    --
    Michał

  • 10. Data: 2015-05-19 08:50:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.05.2015 o 07:42, Michał Lankosz pisze:

    > Na dłuższą metę niewygodne.
    sprawa dyskusyjna. jak potrzebujesz włączać dodatkowe światełko 7 razy
    na dzień - jasne.a jak 5 razy w tygodniu?
    > Poza tym tanie zasilacze są do bani.
    mój zasilacz nie był tani. Był w zestawie z jakimś drogocennym sprzętem
    elektronicznym. Sprzęt padł, a facet wystawił ten i inne zasilacze na
    allegro za cenę rynkową. Wyraźnie niższą niż te z atestem do led.
    > Z tych tanich jeden wyraźnie się
    > grzeje również przy pracy bez obciążenia,
    dziwne. mój się nie grzeje. Jak się ma grzać jak dynda na kablu obok
    gniazdka?
    > drugi.....
    przepraszam, ale to takie sraty pierdaty. Zastanów się ilu klientów ma
    cyfrowy ppolsat. Jakiej liczbie z tych klientów padły zalisacze, ba ilu
    zostało poszkodowanych w wyniku wybuchu, zapłonu zasilacza>? A taki
    zasilacz kosztuje na bazarku 15zł

    ToMasz