  • 91. Data: 2020-01-18 05:49:53
    Temat: Re: Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-17 o 09:50, robot pisze:

    > O ile się nie mylę 1080 to fullHD a 720 to HD.

    A nie HD i HD ready? :-)
    Zresztą przez te wprowadzające w błąd nazwy marketoidów przy opisie
    filmów podaje się ilość pikseli w linii czyli 1080p, 720p i 480p.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2020-01-18 05:51:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-17 o 14:45, robot pisze:

    > Nie wiedziałem, że teraz długość liczy się w GB.
    > A wielkość pliku jak teraz? W metrach?

    Nie wiedziałeś też że rozdzielczość filmów mierzy się w pikselach
    a nie nazwach HD czy HD redy.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2020-01-18 09:12:16
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 18/01/2020 04:49, RadoslawF wrote:
    > A nie HD i HD ready?  :-)

    Zasadniczo HD to wszystko, co jest powyżej SD. Wystarczy, że będzie
    powyżej 576. Full HD to jest dokładnie 1080.

    > Zresztą przez te wprowadzające w błąd nazwy marketoidów przy opisie
    > filmów podaje się ilość pikseli w linii czyli 1080p, 720p i 480p.

    Nie, p oznacza bez przeplotu (i - z przeplotem)*, a liczby to wciąż
    liczba pikseli w pionie. Natomiast 2k i powyżej to dopiero oznacza
    piksele na linię. Pewnie żeby 2k lepiej wyglądało w porównaniu z FHD
    (2000 a 1920).

    --
    MF

  • 94. Data: 2020-01-18 13:15:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W poziomie.

    -----

  • 95. Data: 2020-01-18 13:33:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-18, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > W poziomie.
    >

    > -----

    w pionie.

    --
    Marcin

  • 96. Data: 2020-01-18 17:46:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zależy, jak telewizor ustawisz, bo 720x576 = SD.

    BTW zajebisty obrazek spotkałem w straży miejskiej w W-wie, gdzie funkcjonariusz
    uruchamiając biurowy komputer stawia monitor na
    boku.
    No dosłownie, LCD z poziomu do pionu.
    Tak mu zrobili Windows ;-)
    Chyba się przyzwyczaił, bo nawet nie narzekał.
    Później jak już się zaloguje i wejdzie w Win, to sobie coś tam wyklikuje i znów
    obraca monitorem, tym razem do poziomu ;-)

    -----

  • 97. Data: 2020-01-20 14:48:34
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 05:49, RadoslawF pisze:

    > A nie HD i HD ready?  :-)

    Też mi sie to wszystko myli.
    Tak jak piszesz - beznadziejne te nazwy porobili.

  • 98. Data: 2020-01-20 14:54:51
    Od: robot <a...@o...pl>

    > w pionie.

    U niego w poziomie, ale nad telewizorem ;)

  • 99. Data: 2020-01-20 14:55:55
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 05:51, RadoslawF pisze:

    > Nie wiedziałeś też że rozdzielczość filmów mierzy się w pikselach
    > a nie nazwach HD czy HD redy.

    Tak sie czepiam tylko.

  • 100. Data: 2020-01-21 18:55:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziś My Book 12 TB są znowu na hiszpańskim amazonie po 199 EUR:
    www.amazon.es/Book-Disco-Externo-Sobremesa-Negro/dp/
    B07W7YBB9H
    W Stanach byłoby nadal taniej, no ale sporo by doszło na koszty wysyłki do Europy i
    ewentualnego VAT-u.
    O wyjmowaniu dysków z obudów i co tam w tych obudowach siedzi szukać u wujka pod
    "shuck" "shucking".