  • 1. Data: 2016-09-19 16:23:19
    Temat: Jakie SuperMoto 125 polecacie?
    Od: Fibriz <MasterTipo@_NOSPAM_o2.pl>

    Tak jak w temacie. Nie wiem czy to dobre miejsce, ale nie wiem jakie
    Supermoto wybrać. Oczywiście 125cc. Czy 2T czy 4T to jak dla mnie bez
    różnicy, ale nie ukrywam że wolał bym 2T. Szukam czegoś popularnego w
    naszym kraju. Czegoś do czego części będzie w brud i jeszcze troche, noi
    rzecz jasna będą "tanie". To najważniejsze wymagania :) Mam 15 lat i za
    rok chcę iść na prawko na 125cc. Rok produkcji najlepiej 2008+. Pieniądze
    to do 7000zł. Więc, co kupić najlepiej co spełnia moje wymagania?

    PS.Nie żaden Chinol, coś markowego typo Yamaha, Apka czy coś tam innego.
    Jeśli jest mało SM w moich wymaganiach to może być też Enduro. :) Dzieki i
    przepraszam jeżeli temat w złym miejscu, jestem nowy :)

  • 2. Data: 2016-09-21 21:10:20
    Temat: Re: Jakie SuperMoto 125 polecacie?
    Od: Escentric_Molecules <lagrande.com@_NOSPAM_yandex.com>

    honda cb 125