  • 1. Data: 2014-04-23 14:10:49
    Temat: Jakie auto - 3 foteliki + benzyna?
    Od: r...@g...com

    Co wybrać w kwocie do 40-50 kPLN ?
    Główny warunki:
    nie może być na "F", musi być w benzynie i muszą się zmieścić 3 foteliki w drugim
    rzędzie.
    Aktualnie takie warunki spełnia Mazda Premacy, ale młoda już nie jest i szukam czegoś
    nowszego. Wskazany silnik powyżej 2.0.

    Myślałem o CX-7, ale tam jest chyba mniej miejsca z tyłu niż w dużym kombi?

    Ktoś coś doradzi?

  • 2. Data: 2014-04-23 14:25:02
    Temat: Re: Jakie auto - 3 foteliki + benzyna?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 05:10:49 -0700 (PDT), r...@g...com
    napisał(a):

    > Aktualnie takie warunki spełnia Mazda Premacy, ale młoda już nie jest i szukam
    czegoś nowszego. Wskazany silnik powyżej 2.0.

    W Premacy ten trzeci fotelik to trzeba mlotkiem wbijac.

    Walczylem z niemal identycznym tematem rok temu. Skonczylo sie na
    samochodzie z ukladem 2+2+2 (Grand Voyager 3.8).

    Mozesz tez popatrzec na Sharany/Alhambry/Galaxy - wiecej miejsca niz w
    Premacy, ale one generalnie nie jada (mowie o dieslu), a wersje benzynowa
    dosc trudno trafic.

    Kia Carnival/Sedona (z benzynowym motorem 3.5) tez nie jest glupim
    pomyslem.

    > nie może być na "F"

    Kompletnie bzdurne zalozenie.

    --

    Maciek*********************
    * Sygnatura zastępcza *

  • 3. Data: 2014-04-23 15:02:11
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 14:25:02 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > W Premacy ten trzeci fotelik to trzeba mlotkiem wbijac.

    U mnie nie. Być może to kwestia doboru fotelika.

    > Walczylem z niemal identycznym tematem rok temu. Skonczylo sie na
    >
    > samochodzie z ukladem 2+2+2 (Grand Voyager 3.8).

    Wtedy mały bagażnik?

    > Mozesz tez popatrzec na Sharany/Alhambry/Galaxy - wiecej miejsca niz w
    > Premacy, ale one generalnie nie jada (mowie o dieslu), a wersje benzynowa
    > dosc trudno trafic.

    Jakoś mi nie leżą.

    > Kia Carnival/Sedona (z benzynowym motorem 3.5) tez nie jest glupim
    > pomyslem.

    Biorę pod uwagę, ale 3.5V6 to unikat..

    > Kompletnie bzdurne zalozenie.

    Ale takie mam. Folkswagen też się na to łapie :P
    Gdyby nie to, to Renault Grand Scenic, albo Espace by prawie pasowały...

  • 4. Data: 2014-04-23 15:07:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 06:02:11 -0700 (PDT), r...@g...com
    napisał(a):

    > Wtedy mały bagażnik?

    Tak, sam bagaznik wtedy jest dosc maly, ale w sumie do samochodu i tak
    wpakujesz skolko ugodno. A jak jade tylko z zona i trojka szkodnikow, to po
    prostu wyciagam jeden fotel z 3. rzedu i bagaznik robi sie znow duzy ;)

    > Biorę pod uwagę, ale 3.5V6 to unikat..

    Honda Odyssey, Toyota Sienna. Bezawaryjne, wielkie, mocny silnik (30 koni
    wiecej niz w moim Grandzie).

    --

    Maciek*********************
    * Sygnatura zastępcza *

  • 5. Data: 2014-04-23 15:18:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale takie mam. Folkswagen też się na to łapie :P
    > Gdyby nie to, to Renault Grand Scenic, albo Espace by prawie pasowały...

    Myślałem że szukasz czegoś większego, ale jeśli nie bierz Zafirę. Z tyły
    więcej miejsca niż we francuzach, ale mocowania ISOFIX tylko dwa. Bez
    problemu mieszczą się trzy foteliki pod warunkiem że nie wymagają ISOFIX.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2014-04-23 15:28:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Kompletnie bzdurne zalozenie.

    Jego pieniadze, jego założenia!

  • 7. Data: 2014-04-23 15:51:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 13:28:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Jego pieniadze, jego założenia!

    Przeciez ja mu nie moge zabronic. Ani nie doradzam niczego na "F".

    --

    Maciek ********************
    * Sygnatura zastępcza *

  • 8. Data: 2014-04-23 16:01:11
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 15:18:18 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Myślałem że szukasz czegoś większego, ale jeśli nie bierz Zafirę. Z tyły
    >
    > więcej miejsca niż we francuzach, ale mocowania ISOFIX tylko dwa. Bez
    >
    > problemu mieszczą się trzy foteliki pod warunkiem że nie wymagają ISOFIX.

    Zafira jest większa od Premacy? Idealnie byłoby coś większego niż Mazda Premacy ale
    mniejszego niż Kia Carnival. Wymagania z dupy ;(

  • 9. Data: 2014-04-23 16:53:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zafira jest większa od Premacy?

    Tego nie wiem. Ma w środku więcej miejsca niż wymienione francuzy - tylko do
    tego się odnosiłem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 10. Data: 2014-04-23 17:02:22
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-04-23 15:51, Użytkownik - Maciek napisał::

    > Przeciez ja mu nie moge zabronic. Ani nie doradzam niczego na "F".

    A Sharan i Galaxy? ;-)