  • 1. Data: 2012-01-06 20:34:50
    Temat: Jakie auto klasy passata, 3 letnie, poleasingowe byscie kupili?
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Witajcie,
    wymiana auta coraz blizej.
    Po przymiarkach do A6 i BMW 5tki wyszlo, ze mnie nie stac na spokojnie
    na utrzymanie takich aut.

    O Passacie B6 (przedostatni) czytalem opinie na autocentrum i innych
    portalach, slyszalem opinie mechanikow i wszyscy zgrzytaja zebami na
    temat tego auta.

    Czy BMW 3ka kombi, bedzie duzo mniejsza niz passat?
    Moze C-Klasa?

    Chcialbym zestaw: diesel+automat, nadwozie kombi.
    Do tej pory ujezdzalem passata B5 3BG (po lifcie) i bardzo lubie to
    auto. Zwlaszcza za praktycznie bezawaryjne przemieszczanie sie.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2012-01-06 22:02:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin topek

> [...]
    > passata B5 3BG (po lifcie) i bardzo lubie to auto. Zwlaszcza za
    > praktycznie bezawaryjne przemieszczanie sie.

    Kup A6 tylko starsze, a różnicę w cenie przeznacz na eksploatację.

  • 3. Data: 2012-01-06 23:46:55
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2012-01-06 22:02, to pisze:
    > begin topek

    > Kup A6 tylko starsze, a różnicę w cenie przeznacz na eksploatację.

    Ale A6 i automat to tylko V6 a wiec spalanie duze.
    Ze o serwisowaniu nie wspomne
    2.0 TDI jest tylko z tragicznym multitronikiem

  • 4. Data: 2012-01-06 23:54:27
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2012-01-06 20:34, topek pisze:
    > Witajcie,
    cut
    > auto. Zwlaszcza za praktycznie bezawaryjne przemieszczanie sie.
    Podobno nowa laguna sie zacnie prezentuje, jesli chodzi o jakosc
    wykonania i awaryjnosc i jest kilka dobrych tysiecy tansza od
    porownywalnego passata.

    Tylko cos malo ich jezdzi.

  • 5. Data: 2012-01-07 00:51:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin topek

    > Ale A6 i automat to tylko V6 a wiec spalanie duze. Ze o serwisowaniu nie
    > wspomne
    > 2.0 TDI jest tylko z tragicznym multitronikiem

    A co to za A6 bez V-ki i quattro? :> Po prostu kup odpowiednio starsze.

  • 6. Data: 2012-01-08 07:25:02
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    > Do tej pory ujezdzalem passata B5 3BG (po lifcie) i bardzo lubie to
    > auto. Zwlaszcza za praktycznie bezawaryjne przemieszczanie sie.
    Witam,
    Widzę, że bierzesz pod uwagę koszty utrzymania, a to bardzo dobrze.
    Bezawaryjność jes ważna, mam przykład z własnego podwórka;
    -dwa samochody z 2007 roku użytkowane od nowości;
    -Subaru Forester z przebiegiem 170 tyś bywa w serwisie na przeglądach i
    naprawach eksploatacyjnych, w tym czasie jedna naprawa na koszt Subaru
    wada fabryczna kolektora wylotowego i raz drobna usterka elekryczna
    usunięa przy pomocy konsultacji elefonicznej z serwisem :-)
    -Renault Scenik przebieg 90 tyś km, ciągle drobne usterki elektryczne,
    co i rusz komputer woła, że jakaś katastrofa i chce jeździć do serwisu,
    problemy z zawieszeniem, itp.
    Duże ryzyko to to trzy letnie poleasingowe auto.
    Nie bardzo ekonomicznie ma uzasadnienie sprzedawanie auta trzyletniego,
    chyba że się bardzo psuje właśnie, albo jest mocno wyeksploaowane.
    Zgodzę się z inną odpowiedzią i wolałbym już sarsze auto, ale ciągle po
    jednym kierowcy.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 7. Data: 2012-01-08 12:16:48
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/08/2012 07:25 AM, BAREK wrote:
    (ciach)
    > Duże ryzyko to to trzy letnie poleasingowe auto.

    Zaraz! Mam Opla Vectre 1.9 CDTi. Leasing mu się
    zakończył w listopadzie. Jeździła nim kobieta,
    auto przejechało 56000 km. Jakie tu ryzyko?

  • 8. Data: 2012-01-08 13:21:29
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-01-08 12:16, m...@i...pl pisze:
    > On 01/08/2012 07:25 AM, BAREK wrote:
    > (ciach)
    >

    > Zaraz! Mam Opla Vectre 1.9 CDTi. Leasing mu się
    > zakończył w listopadzie. Jeździła nim kobieta,
    > auto przejechało 56000 km. Jakie tu ryzyko?

    A chcesz sprzedać? ;)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 9. Data: 2012-01-08 13:42:52
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/08/2012 01:21 PM, Staszek Sosenko wrote:

    > A chcesz sprzedać? ;)

    Chce. Ale muszę poczekać do maja, co by zwolnienie z VAT
    było. Teraz musiałbym naliczyć 23%.

    Coś o aucie:
    Opel Vectra C Hatchback 1.9 CDTi Cosmo GTC.
    2 komplety kół, bixenon skrętny, półskóra, pełna elektryka,
    komputer pokładowe, klimatronik, pakiet OPC line, czarny.

    I w sumie to nie wiem za ile to auto można pogonić, więc
    poproszę o wycenę z Dekry. Auto nigdy nie było rozjebane.
    Przy przebiegu 32000 zaczipowane na 195 koni. Mniej pali,
    a zapierdala. Tydzień temu duży przegląd na 60.000:
    filtry, płyny oraz tarcze i klocki przód i tył.

  • 10. Data: 2012-01-08 13:43:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    >

    > Zaraz! Mam Opla Vectre 1.9 CDTi. Leasing mu się
    > zakończył w listopadzie. Jeździła nim kobieta,
    > auto przejechało 56000 km. Jakie tu ryzyko?

    I sprzedasz to auto komuś obcemu? Oddasz leasingodawcy? Czy jednak
    pójdzie wśród rodziny/znajomych?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl