  • 1. Data: 2015-03-29 09:37:57
    Temat: Jakie auto "tylko w Erze"?;-)
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Witajcie Panowie ( i nieliczne Panie).
    Nadeszła pora na zakup auta.
    Mam już jakiś typ, ale pomyślałam sobie, że poradzę się mądrzejszych, bo na
    pewno znają różne kruczki, o których mi nawet się nie przyśni.
    Potrzebuję auta na dojazdy do pracy, dziennie musiałoby pokonać jakieś 60
    km, ma być tanie w ekspolatacji (najlepiej bezawaryjne), mało palić, musi
    mieć dobrze zabezpieczone blachy (rudej mam już po kokardę), no i musi mieć
    odporne zawieszenie.
    Ponieważ mogę przeznaczyć na nie około 6000zł, więc wiadomo, raczej z
    początku stulecia. No i niestety Volvo V70 odpada ze względu na gabaryty;-)
    Jaką markę/model/rocznik polecicie?

    Pozdrawiam
    Justyna.

  • 2. Data: 2015-03-29 10:17:19
    Temat: Re: Jakie auto "tylko w Erze"?;-)
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Ponieważ mogę przeznaczyć na nie około 6000zł, więc wiadomo, raczej z
    > początku stulecia. No i niestety Volvo V70 odpada ze względu na gabaryty;-)

    colt cj0, nie do zajechania, ew. czesci smiesznie tanie, prosta konstrukcja,
    po rodzinie krazy od niemal 5 lat i nie trzeba bylo robic przy nim nic

    chociaz oczywiscie zalezy to od egzemplarza

    minusem sa takie sobie swiatla - h4 i opcjonalny abs - wiec trzeba sie
    upewnic czy jest

    ze wzgledu na trwalosc blach koniecznie polift - a najlepiej po roku 2000
    z silnikien 82KM lub 1.6 jezeli sie znajdzie

    http://www.colt-cjo.za.pl/testy.html

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-03-29 11:39:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    m4rkiz wrote:

> [...]
    >
    > ze wzgledu na trwalosc blach koniecznie polift - a najlepiej po roku 2000
    > z silnikien 82KM lub 1.6 jezeli sie znajdzie

    Ładniutki, tylko strasznie mało jest do kupienia, i strasznie stare, jeśli
    już są;-)
    Nawet nie wiedziałam, że istnieje takie auto.
    Dzięki.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 4. Data: 2015-03-29 18:33:07
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-29 o 09:37, krys pisze:
> [...]
    > Ponieważ mogę przeznaczyć na nie około 6000zł, więc wiadomo, raczej z
    > początku stulecia. No i niestety Volvo V70 odpada ze względu na gabaryty;-)

    A jaki potrzebny - coś większego, średniego czy małego. Z średnich to
    może Peugeota 406, niezły wóz i jeszcze nie wygląda na zabytek.
    Znakomicie się prowadzi, a w kabinie można rozmawiać półgłosem i przy
    150 Km/h na liczniku. Nieźle sprawuje się i wygląda także Mitsubishi
    Carisma. Z mniejszych Citroen Xara.
    Z wszystkimi wymienionymi miałem w ostatnim czasie do czynienia. Co do
    korozji to już musisz sama na miejscu ocenić.
    Jeżeli podoba Ci sie Volvo to nie musisz przecie kupować kolubryny V70 a
    choćby kompaktowy S40. Bardzo poręczny i wygodny wozik, jednak nie
    polecam, za cenę do 6000zł raczej nie kupisz takiego w dobrym stanie.

  • 5. Data: 2015-03-29 20:14:55
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > A jaki potrzebny - coś większego, średniego czy małego. Z średnich to
    > może Peugeota 406, niezły wóz i jeszcze nie wygląda na zabytek.

    Ale ja lubię wygląd zabytków:). Renault 19, Clio I, stara Fiesta, stary
    Golf...
    Niekoniecznie lubię ich wiek i stan techniczny z tym związany.

    > Jeżeli podoba Ci sie Volvo to nie musisz przecie kupować kolubryny V70 a
    > choćby kompaktowy S40. Bardzo poręczny i wygodny wozik, jednak nie
    > polecam, za cenę do 6000zł raczej nie kupisz takiego w dobrym stanie.

    Właśnie, właśnie. Ma być jak w Erze - kobietoodporny, niedrogi i odporny na
    rdzę - niektóre podobno jeszcze są.
    J.

    www.kontestacja.com

  • 6. Data: 2015-03-29 20:53:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ponieważ mogę przeznaczyć na nie około 6000zł, więc wiadomo, raczej z
    xsara 2.0 hdi 90 koni silnik RHY
    ToMasz

  • 7. Data: 2015-03-29 21:08:56
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie>

    Day Sun, 29 Mar 2015 09:37:57 +0200, krys wrote:

> [...]
    > odporne zawieszenie.
    > Ponieważ mogę przeznaczyć na nie około 6000zł, więc wiadomo, raczej z

    seicento.
    spełnia wszystkie warunki.

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "Always look on the bright side of life."

  • 8. Data: 2015-03-30 08:39:32
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-03-29 o 20:14, krys pisze:
> [...]
    >>> Justyna.

    > Właśnie, właśnie. Ma być jak w Erze - kobietoodporny, niedrogi i odporny na
    > rdzę - niektóre podobno jeszcze są.

    Poleciłbym Bravo/Brava 1.9 jtd. Mało pali, ocynk, tani. Gdyby nie jedyny
    problem, że najnowszy, to 2001r i to już raczej graty...

  • 9. Data: 2015-03-30 08:40:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2015-03-30 08:50:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Artur Frydel wrote:

    > seicento.
    > spełnia wszystkie warunki.

    Wiem, kumpel ma;-). Ma za małe koła (seicento, nie kumpel) na wymagania
    mojej "drogi".

    J.

    www.kontestacja.com