  • 1. Data: 2016-01-07 11:21:49
    Temat: Jakie moto dla 16-latki?
    Od: julik1010 <j.kiersnowska@_NOSPAM_op.pl>

    Dzień dobry!
    Po 3 latach jazdy na skuterze chciałabym się przerzucić na moto 50.
    Zastanawiam się między Romet zk50 VS kymco k-pipe 50. W który z tych moto
    powinnam zainwestować?

  • 2. Data: 2016-01-07 15:20:07
    Temat: Re: Jakie moto dla 16-latki?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-07 o 11:21, julik1010 pisze:
    > Dzień dobry!
    > Po 3 latach jazdy na skuterze chciałabym się przerzucić na moto 50.
    > Zastanawiam się między Romet zk50 VS kymco k-pipe 50. W który z tych
    > moto powinnam zainwestować?
    Romet to 100% chińczyk. Będzie rdzewiał (kiepskie chromy), wygina się
    podstawka, psują się obrotomierze.
    Kymco, to teź chińczyk, ale z Tajwanu, więc jakby dużo lepsza jakość.
    Kolega ma skuter Kymco i bardzo sobie chwali. Syn miał zetkę. Pobawił
    się 2 lata i sprzedał (usterki opisałem).
    Jacek

  • 3. Data: 2016-01-08 10:18:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > Po 3 latach jazdy na skuterze chciałabym się przerzucić na moto 50.
    > Zastanawiam się między Romet zk50 VS kymco k-pipe 50. W który z tych

    To jest jakaś różnica?
    Nie bardzo widzę sens takiej przesiadki.
    Zamienić na 125 proponuję.

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-01-09 09:23:18
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-08 o 10:18, Marcin N pisze:
    > To jest jakaś różnica?
    > Nie bardzo widzę sens takiej przesiadki.
    > Zamienić na 125 proponuję.
    Słuszna uwaga. Romet zetka 50 był słabiutki ledwo 2,7 KM. W dwie osoby
    nie bardzo chciał jechać. Kymco ma 3,2 (na papierze) więc też szału nie ma.
    Jacek

  • 5. Data: 2016-01-13 13:51:02
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    Jacek napisal

    > Słuszna uwaga. Romet zetka 50 był słabiutki ledwo 2,7 KM. W dwie osoby
    > nie bardzo chciał jechać. Kymco ma 3,2 (na papierze) więc też szału nie ma.
    > Jacek

    Ja proponuje ci kupic cos w 125 2T jest tego duzo,zarejestrowanych na 50
    bedziesz mega zadowolona.Pozdro

  • 6. Data: 2016-01-13 16:44:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "radekkkkk" <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl> napisał w
    wiadomości news:49733907308d43c1ad02ea272bdd99fe$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Ja proponuje ci kupic cos w 125 2T jest tego duzo,zarejestrowanych na 50
    > bedziesz mega zadowolona.Pozdro

    Moze lepiej zaproponuj komus zeby Cie mocno pierdolnal w leb. To zaczniesz
    myslec. Matolku...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2016-01-13 17:27:32
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 13.01.2016 o 16:44, Grzybol pisze:
> [...]
    z.pl...

    > Moze lepiej zaproponuj komus zeby Cie mocno pierdolnal w leb. To

    Zupełnie przypadkiem w adresie podaje skąd pisze. To wiele tłumaczy

    --
    Arni