  • 11. Data: 2017-07-30 17:28:05
    Temat: Re: Jakie najciensze latki do opon?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-07-2017 o 00:05, Przemyslaw P. pisze:
    > Nie masz pojęcia o czym piszesz. Jak ktoś jeździ na rowerze, to różnicę robi rzeźba
    bieżnika, szerokość opony, a nawet ciśnienie.

    Jasne.
    Podobnie jak walniętych na punkcie audio różnice robią pozłacane wtyczki
    itp bzdety.

    Z dokładnie tym samym poziomem sensu.

  • 12. Data: 2017-07-30 18:10:09
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Dla niedzielnych rowerzystów i owszem. Pamiętaj, że rower napędza siła mięśni
    rowerzysty i pozornie małe różnice potrafią być mocno wyczuwalne. Sam byłem
    zdziwiony, bo zaczynałem od poziomu mocno amatorskiego, im więcej jeździsz, tym
    różnice bardziej odczuwalne. Podobna szerokość opon, bieżnik terenowy, a prędkość
    roweru na zjeździe zupełnie inna, to samo w terenie. Nie pojedziesz pod górę w
    trudnym terenie na semislicku, a na asfalcie znowu będziesz miał sporo mniejsze opory
    toczenia. Na oponie na item pod asfalt, w terenie będzie jeździło się tragicznie.
    Opony zwijane są znacznie lżejsze, mają inną mieszankę i geszty splot włókien w
    kordzie opony, przez co są bardziej elastyczne i lepiej zachowują właściwości w
    terenie. Mniejsza waga, to mniejsza masa rotujaca, co wpływa na efektywność jazdy.
    Zwykła fizyka, ot co. Ale lepiej plesc byle co, skoro nie masz pojęcia w temacie.

  • 13. Data: 2017-07-30 22:23:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-07-2017 o 18:10, Przemyslaw P. pisze:
    > Dla niedzielnych rowerzystów i owszem.

    Wszystko inne na tej grupie jest NTG.

  • 14. Data: 2017-07-30 23:22:46
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Możliwe. Uświadamiam Cię tylko, że jak nie masz o czymś pojęcia, to nie doradzaj

  • 15. Data: 2017-07-31 16:42:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-07-2017 o 23:22, Przemyslaw P. pisze:
    > Możliwe. Uświadamiam Cię tylko, że jak nie masz o czymś pojęcia, to nie doradzaj

    Uświadamiam Cię tylko, że brandzlowanie się czymś, nie oznacza że
    przedmiot którym się brandzlujesz staje się czymś świętym.
    Całkiem możliwe, że zakup opony 20 krotnie droższej od standardu pozwoli
    o 5% zwiększyć jakieś tam parametry jezdne, niemniej nadal to nic nie
    zmienia w temacie i nijak nie zadaje kłamu temu co napisałem.

    Różnica w jeździe nadal żadna, a w cenie gigantyczna.