    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: karol <k...@g...com>
    Subject: Jakie napiecie akumulatora ?
    Date: Thu, 12 Jul 2018 07:15:33 +0200

    witam
    kupiłem ok 4 miesiecy temu akumulator centry(nowy) wczoraj samochod nie
    chcial mi zapalic (po 2 dniowym postoju), akumulator rozładowany,
    naładowałem i dziś rano sprawdzałem vagiem i w stanie spoczynku ma ok
    12v, jak odpale skacze od ok 13.8-14, czy to sa dobre wyniki ?
    dlaczego akumulator mogl sie rozladowac ? raczej nic nie bylo wlaczone
    typu swiatelka, radio itd
    ps. samochod jezdzony zazwczaj na krotkich odcinkach do paru km po miescie