  • 1. Data: 2015-03-20 20:43:23
    Temat: Jakie parametry pierścienia ferrytowego
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Witam,

    Mam sterownik z mikrokontrolerem, wyświetlaczem. Do sterownika doprowadzane
    jest napięcie 3 x 400V - jedną z funkcji sterownika jest detekcja przejścia
    przez zero sinusoidy dla trzech faz. Chciałem założyć przewodach 3 x 400V
    pierścień ferrytowy, aby dodatkowo zabezpieczyć urządzenie przed
    niekorzystnym wpływem zakłóceń i pomóc w przejściu badań EMC. Chciałem
    zapytać, jakie parametry powinien mieć taki pierścień ferrytowy? Chciałem
    coś dobrać z oferty TME.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Robbo

  • 2. Data: 2015-03-21 14:09:11
    Temat: Re: Jakie parametry pierścienia ferrytowego
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Dodam, że pobór mocy sterownika nie przekroczy 20W. Przekrój pojedynczej
    żyły przewodu zasilającego to 0,5mm2.

    R.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.