  • 1. Data: 2017-08-12 21:26:17
    Temat: Jakieś g... się przykleiło: intelligent lock screen relevant
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    U mojej pani w obu telefonach (S3 i S5; Era i Orange) skądś "przykleiło
    się" jakieś g..., ujawniające się najczęściej po podłączeniu
    zewnętrznego zasilania. Zajmuje cały ekran, na środku napis "Welcome to
    an Intelligent Lock Screen! Revelant, timely updates and tasks".
    Na moich telefonach tego nie ma.

    Wydawało mi się, że to przyszło z instalowanym jakiś czas temu programem
    typu Weather, ale się myliłem - po jego dezinstalacji nadal się pojawia.
    Nic więcej (w sposób świadomy) nie było instalowane. Właścicielka nic
    nie instaluje, zanim coś naciśnie to też "trzy razy" się zastanawia.

    Jak to cholerstwo usunąć?
    Na Necie nie mogę znaleźć informacji.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-08-12 22:22:56
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-08-12 o 21:26, Adam pisze:
> [...]
    > zewnętrznego zasilania. Zajmuje cały ekran, na środku napis "Welcome to
    > an Intelligent Lock Screen! Revelant, timely updates and tasks".

    Googiel ma o tym mnóstwo. Podobno przychodzi przy okazji aplikacji 'peel
    remote'.

    MJ

  • 3. Data: 2017-08-12 23:19:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-12 o 22:22, Michał Jankowski pisze:

    > Googiel ma o tym mnóstwo. Podobno przychodzi przy okazji aplikacji 'peel
    > remote'.

    Dzięki, obadam na tę okoliczność.
    Dziwi mnie to, że to ja mam na swoim S5 Peel Remote, żona nie ma. A u
    mnie problem nie występuje, tylko u niej.

    Aczkolwiek dopuszczam jeszcze jedną możliwość: czasem coś instaluję z
    poziomu komputera przez stronę [play google com] i tam mam do wyboru
    kilka telefonów. Niestety, widzę np. trzy pozycje "Samsung SM-G900F w
    sieci T-Mobile" - więc czasem puszczę coś nie tam, gdzie chcę.

    BTW - da się te telefony jakoś "przezwać", aby je odróżniać?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2017-08-12 23:29:23
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-08-12 o 23:19, Adam pisze:

    > BTW - da się te telefony jakoś "przezwać", aby je odróżniać?

    play.google.com -> koło zębate -> settings -> edit

    MJ