  • 1. Data: 2013-05-15 22:20:13
    Temat: Jakiś błąd zabezpieczeń na stronie logowania Play24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Błąd zabezpieczeń w Play. Może wirus.

    Przy logowaniu do Play24 od wczoraj pokazują mi się komunikaty o błędzie
    certyfikatu Play. Nazwa serwera: lijit.com oraz (dzisiaj) ce.lijit.com.
    Czy Play może mieć taką głupawą nazwę serwera?

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-05-15 22:44:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-15 22:20, animka pisze:
> [...]
    > certyfikatu Play. Nazwa serwera: lijit.com oraz (dzisiaj) ce.lijit.com.
    > Czy Play może mieć taką głupawą nazwę serwera?

    Zrzuty:
    http://zapisz.net/view.php?filename=887_certyfikat_p
    lay24.jpg

    --
    animka

  • 3. Data: 2013-05-16 07:56:45
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Logowałem się do Play wczoraj i przedwczoraj i nie zauważyłem, żadnych
    błędów.

  • 4. Data: 2013-05-16 18:00:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-16 07:56, mz pisze:

    > Logowałem się do Play wczoraj i przedwczoraj i nie zauważyłem, żadnych
    > błędów.

    Mnie nawet IE poinformowało o błędach. Nie wchodziłam na stronę Play24
    jak mi się te błędy pokazywały, szczególnie dlatego, że nie było kłódki.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-05-16 18:56:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > ce.lijit.com.
    > Czy Play może mieć taką głupawą nazwę serwera?

    Się ma jakieś syfy na kompie znaczy i hasła gdzieś tam idą.. i idą :)

    Wydawca certyfikatu: Thawte SSL CA
    wystawiony dla: *.play.pl
    organizacja: P4 Sp. z o.o.
    wystawiony: 2013-03-18
    ważność: 2015-05-18

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2013-05-17 17:38:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-16 18:56, Irokez pisze:

    > Się ma jakieś syfy na kompie znaczy i hasła gdzieś tam idą.. i idą :)

> [...]

    Dzięki.
    Skanowalam na wszystkie sposoby i nic podejrzanego na moim komputerze
    nie ma.
    Może moi dostawcy internetowi coś kombinują, ale ja tam nie wiem.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-05-17 19:19:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Się ma jakieś syfy na kompie znaczy i hasła gdzieś tam idą.. i idą :)

> [...]

    Zwróć uwagę na tę informację o błędzie certyfikatu:
    http://jpghost.pl/Niezabezpieczona-witryna_136881098
    5/

    --
    animka