  • 1. Data: 2017-09-23 08:38:59
    Temat: Jakosc nagrania rejestratora
    Od: marek <m...@g...com>

    Witam

    Czy to jest normalna jakośc nagrania mio drive 55? ze wystepuja pixele i
    szumy?

    W załączniku filmik(na poczatku nagrania najbardziej widac)

    https://we.tl/Oiaow4PYWE

    Dziękuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2017-09-23 23:39:31
    Temat: Re: Jakosc nagrania rejestratora
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 23 Sep 2017 08:38:59 +0200, marek <m...@g...com> wrote:

    >Czy to jest normalna jakośc nagrania mio drive 55? ze wystepuja pixele i
    >szumy?

    Nie. Strasznie lipne to nagranie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2017-09-24 12:20:01
    Temat: Re: Jakosc nagrania rejestratora MIO DRIVE 55
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-09-23 o 23:39, j...@i...pl pisze:

    > Nie. Strasznie lipne to nagranie.

    Bo firma MIO mowi ze rejestrator jest w 100% sprawny? Czy mozliwe że
    rzeczywiście takie drogie urządzenei ponad 900 zł, nagrywa takie
    szajsowe filmiki ?

  • 4. Data: 2017-09-24 14:36:28
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 24.09.2017 o 12:20, marek pisze:

    > Bo firma MIO mowi ze rejestrator jest w 100% sprawny? Czy mozliwe że
    > rzeczywiście takie drogie urządzenei ponad 900 zł, nagrywa takie
    > szajsowe filmiki ?

    Jaką masz kartę pamięci? prędkość, producent (czy oryginał?)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-09-24 16:54:42
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-09-24 o 14:36, Chris pisze:

    > Jaką masz kartę pamięci? prędkość, producent (czy oryginał?)

    Patrzyłem na oryginalnej jaka mi dali i mam jeszcze samsung evo cos tam,
    najlepsza karta do takich rzeczy. 64gb

  • 6. Data: 2017-09-25 11:07:21
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 12:20, marek pisze:

    > Bo firma MIO mowi ze rejestrator jest w 100% sprawny? Czy mozliwe że
    > rzeczywiście takie drogie urządzenei ponad 900 zł, nagrywa takie
    > szajsowe filmiki ?

    Na innych filmach na yt też ta jakość wygląda szajsowo, w porównaniu do
    mojego G1WH to niebo a ziemia. Spieprzyli soft? Bo sprzętowa zawartość
    chyba nie wygląda źle.

  • 7. Data: 2017-09-25 11:33:05
    Od: p...@g...com

    --Na innych filmach na yt też ta jakość wygląda szajsowo, w porównaniu do mojego G1WH
    to niebo a ziemia. Spieprzyli soft? Bo sprzętowa zawartość chyba nie wygląda źle.

    yt koduje po swojemu ale tu tez jest jakas dziwna rozdzielczosc

  • 8. Data: 2017-09-25 16:05:08
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-09-25 o 11:33, p...@g...com pisze:
> [...]
    źle.

    > yt koduje po swojemu ale tu tez jest jakas dziwna rozdzielczosc

    ten filmik jest w rozdzielczosci 1280x796 czy cos takiego, EXTREME HD
    ku..a :)

  • 9. Data: 2017-09-25 17:25:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >ten filmik jest w rozdzielczosci 1280x796 czy cos takiego, EXTREME HD
    >ku..a :)

    A masz tam jakies inne ustawienia ?
    Bo na oko to tak, jakby transfer danych byl za maly, i po gwaltownych
    zmianach pikseloza wychodzi.
    Ale przeciez plik nie jest maly :-)

    Czy mi sie wydaje, czy ma to miejsce jak wjezdzasz samochodem w cien
    lub z niego wyjezdzasz ?

    Jeszcze jedna wersja - wyslac gdzies do centrali MIO i spytac :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-09-26 11:14:26
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-09-25 o 17:25, J.F. pisze:
> [...]
    > z niego wyjezdzasz ?
    >
    > Jeszcze jedna wersja - wyslac gdzies do centrali MIO i spytac :-)

    Sa ustawienia jeszcze na 1920x768, ale jest praktycznie to samo.
    Wysłałem do MIO to napisali że " Zgłaszany problem jakościowy nagrania
    został zgłoszony do producenta, zostało mu udostępnione nagranie testowe
    z Pańskiego urządzenia. Zgodnie z wykonanymi testami w serwisie,
    urządzenie nagrywa w identycznej jakości jak urządzenie referencyjne.
    Mimo wszystko przesłaliśmy nagranie do szczegółowej analizy."