  • 1. Data: 2016-11-20 20:56:24
    Temat: Jakość paliwa czy styl jazdy?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    8 lat temu kupiłem pani księgowej lat 40+ mieszkającej
    w małym miasteczku auto z przebiegiem 90 tys km.

    Pierwsze co mi się "zepsuło" to przepustnica tzn trzeba było
    ją wyczyścić bo była tak brudna.

    Ostatnio zrobiłem kolejne 90 kkm i problem nigdy się nie powtórzył.
    Ma ktoś teorie dlaczego?

  • 2. Data: 2016-11-20 21:13:49
    Temat: Re: Jakość paliwa czy styl jazdy?
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >8 lat temu kupiłem pani księgowej lat 40+ mieszkającej
    w małym miasteczku auto z przebiegiem 90 tys km.

    >Pierwsze co mi się "zepsuło" to przepustnica tzn trzeba było
    ją wyczyścić bo była tak brudna.

    Widocznie pani księgowa lat 40+ eksploatowała twoją przepustnicę
    nie dbając o czystość, a może ty nie dbałeś o czystość swojej
    przepustnicy.

    >Ostatnio zrobiłem kolejne 90 kkm i problem nigdy się nie powtórzył.
    Ma ktoś teorie dlaczego?

    Widocznie pani ksiegowa lat 40+ zaczęła dbac o czystość,
    a moze ty zacząłeś dbac o czystość.

    >Jakość paliwa czy styl jazdy?

    Raczej styl jazdy.

  • 3. Data: 2016-11-20 22:37:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

> [...]
    > ją wyczyścić bo była tak brudna.
    >
    > Ostatnio zrobiłem kolejne 90 kkm i problem nigdy się nie powtórzył.

    Przepustnice się brudzą nawet jeśli odma jest odłączona.
    Z odmą czyściłem co rok a bez odmy czyszczę co dwa lata.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 4. Data: 2016-11-20 22:41:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A wystarczy odme zasypac pierscieniami takimi jakie sa w kolumnach rektyfikacyjnych i
    nawet w zejsciowych silnikach zaden olej do stronny ssania sie nie przedostanie.

  • 5. Data: 2016-11-21 10:46:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wyczyścić bo była tak brudna.
    >Ostatnio zrobiłem kolejne 90 kkm i problem nigdy się nie powtórzył.

    Ale od czego byla brudna ?

    We wspolczesnym aucie przepustnica nie ma styku z paliwem, bo to jest
    wtryskiwane tuz przed zaworami.
    Ale moze starsze i miala.

    Na zaciecie "silnika krokowego" wielu narzekalo ... moze smar lepszy
    dales, moze wiecej ... lub mniej,
    moze filtr powietrza miala dziurawy/nie miala wcale, moze olej przez
    odme, moze w okolicy bardzo sie glina z pol pylila ..

    J.