  • 1. Data: 2019-02-10 11:36:22
    Temat: Jakość polaczenia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy osoby które korzystały z roznych sieci komórkowych mogłyby się
    wypowiedziec co do jakości połaczen?

    Pytam w kontekscie posiadanego telefonu w sieci PLAY.
    Czasami zdarza sie ze rozmowa w trakcie jest przerywana ale trudno ocenic
    czy to wina moja, czy osoby z która rozmawiam a moze po prostu zasiegu bo
    obie osoby jada samochodem.

    Ale ostatnio dzwonił do mnie konsultant t-mobile i oczywiscie zachecał
    tłumaczac ze play ma dokładnie takie problemy bo ma najmniej swoich
    nadajników a na nadajnikach innych firm priorytety maja inni uzytkownicy.

    Prawda to, czy to tylko taka gadka marketingowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 2. Data: 2019-02-10 11:47:23
    Temat: Re: Jakość polaczenia
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-10 o 11:36, Budzik pisze:
> [...]
    > nadajników a na nadajnikach innych firm priorytety maja inni uzytkownicy.
    >
    > Prawda to, czy to tylko taka gadka marketingowa?

    Półprawda. Istnieje priorytet ale tylko w przypadku przepełnienia
    pojemności BTSa.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 3. Data: 2019-02-10 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Półprawda. Istnieje priorytet ale tylko w przypadku przepełnienia
    > pojemności BTSa.

    Hmm, a czesto to sie zdarza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 4. Data: 2019-02-10 13:38:41
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 10.02.2019 o 11:36, Budzik pisze:

    > Ale ostatnio dzwonił do mnie konsultant t-mobile
    > Prawda to, czy to tylko taka gadka marketingowa?

    Nic dodać nic ująć :-P
    Mam PLAY od samego początku, wbrew czarnemu PRowi, w niczym nie gorsza
    od innych. Problem o którym piszesz też mam. Tylko że miałem go w Orange
    i w T-mobile.
    IMAO Play w niczym nie ustępuje Wielkiej Trójcy

    --
    ALEX MR
    "Służba jest cięższa niż góra, śmierć jest lżejsza niż piórko"

  • 5. Data: 2019-02-10 14:00:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-10 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > Hmm, a czesto to sie zdarza?

    W sylwestra :)

  • 6. Data: 2019-02-10 14:16:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

> [...]
    > ocenic czy to wina moja, czy osoby z która rozmawiam a moze po
    > prostu zasiegu bo obie osoby jada samochodem.

    Tak rozłącza się bez ostrzezenia po prostu gadasz i cisza i koszt
    wyskakuje, do widzenia. Nawet idąc piechotą lub dwie osoby w
    mieszkaniach.

> [...]
    > maja inni uzytkownicy.
    >
    > Prawda to, czy to tylko taka gadka marketingowa?

    Może być prawda bo nastał czas żniw ale i tak nie odejdę z Play bo nie
    spamują i rok ważnosci na odbieranie.

    W nowym mieszkaniu na zadupiu nawet szyba ma znaczenie ludzie wychodzą
    na bakony zadzwonić. Zmieniałem słuchawki karty cudowałem i Oryndż
    wypadł nieco lepiej.

    Ta choroba występuje też w Anglii o 10oo kiedy jest przerwa śniadaniowa
    trudniej się wbić do sieci.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2019-02-10 16:51:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > W sylwestra :)

    Ano tak. Wtedy nastepuje jakas dzika chec zadzwonienia do wszystkich.
    Nie ulegam :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 8. Data: 2019-02-10 23:12:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Prawda to, czy to tylko taka gadka marketingowa?
    pierdoły. najpierw sprawdź która sieć ma w Twojej okolicy najsilniejszy
    zasięg. Ustaw ją na stałe w telefonie i sprawdź czy problemy ustąpiły
    czy nie. W playu, fakcie, virginie - to pierwsza i najważniejsza rzecz
    do ustawienia w telefonie. bez tego playowe nadajniki będa miały
    priorytet nawet jak będzie śladowy zasięg. wtedy wszystko może się dziać
    ToMasz

  • 9. Data: 2019-02-11 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    > najważniejsza rzecz do ustawienia w telefonie. bez tego playowe
    > nadajniki będa miały priorytet nawet jak będzie śladowy zasięg.

    Jezeli byłoby tak jak mowił ten gośc czyli ze telefon play wybierajacy na
    stałe nadajnik tmobile jest gorzej traktowany niz oryginalny uzytkownik
    tmobile to taki test nic nie da...

    Ja jestem mobilny, ciagle w innym miejscu wiec ustawianie pod miejsce
    zamieszkania ma niewielki sens :)

    Pare razy przestawiałem natomiast na stałe na coś innego jak byłem w
    jakiejs głuszy na wakacajch.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 10. Data: 2019-02-11 19:35:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
    > zamieszkania ma niewielki sens :)
    >
    > Pare razy przestawiałem natomiast na stałe na coś innego jak byłem w

    Wszystko to i tak o kant dupy. Co jakiś czas Play renegocjuje umowy z
    operatorami w roamingu. Kiedyś był problem z Orange a od 2-3 tygodni to
    własnie Orange lepiej przyjmuje Play niż pozostałe. Nie wiem na czym
    polegają te "fochy". Generalnie nikt tego specjalnie nie obserwuje a ja
    obserwuję. Mam programik Lama i ustawione w nim głosowe powiadamianie
    jak i zmianę koloru ikony na górze wyświetlacza o zmianie operatora,
    stąd wiedza. Przynajmniej nie muszę co chwilę ryć w telefonie, żeby
    sprawdzić. Kiedyś na starych Andkach też się wyświetlało. Teraz już nie.