  • 11. Data: 2019-02-11 19:49:04
    Temat: Re: Jakość polaczenia
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 11.02.2019 o 19:35, LordBluzg(R) pisze:

    > Wszystko to i tak o kant dupy. Co jakiś czas Play renegocjuje umowy z
    > operatorami w roamingu. Kiedyś był problem z Orange a od 2-3 tygodni to
    > własnie Orange lepiej przyjmuje Play niż pozostałe. Nie wiem na czym
    > polegają te "fochy". Generalnie nikt tego specjalnie nie obserwuje a ja
    > obserwuję. Mam programik Lama i ustawione w nim głosowe powiadamianie
    > jak i zmianę koloru ikony na górze wyświetlacza o zmianie operatora,
    > stąd wiedza. Przynajmniej nie muszę co chwilę ryć w telefonie, żeby
    > sprawdzić. Kiedyś na starych Andkach też się wyświetlało. Teraz już nie.

    Cell Info, czy 2G 3G status bar wyświetla prawdziwego operatora na ekranie.

    --
    ALEX MR
    "Służba jest cięższa niż góra, śmierć jest lżejsza niż piórko"

  • 12. Data: 2019-02-11 20:12:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 19:49, ALEX MR pisze:

    > Cell Info, czy 2G 3G status bar wyświetla prawdziwego operatora na ekranie.

    Mnie nie wyswietla.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 13. Data: 2019-02-11 20:13:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Cell Info, czy 2G 3G status bar wyświetla prawdziwego operatora na ekranie.

    Mnie nie wyświetla a że Lama u mnie służy do znacznie bardziej ciekawych
    zadań, to używam jednej z jej opcji, co powoduje że nie muszę następnych
    programów instalować.

  • 14. Data: 2019-02-11 21:54:35
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 11.02.2019 o 20:12, LordBluzg(R) pisze:

    > Mnie nie wyswietla.

    A mnie wyświetla :-)

  • 15. Data: 2019-02-11 22:15:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 21:54, ALEX MR pisze:

    > A mnie wyświetla :-)

    A mi gada i nie muszę patrzeć :P

  • 16. Data: 2019-02-12 17:54:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mnie nie wyświetla a że Lama u mnie służy do znacznie bardziej ciekawych
    > zadań,pisz śmiało. po to jest ta grupa. 98% syf, 2% wiedza na wagę złota

    ToMasz

  • 17. Data: 2019-02-12 17:59:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 17:54, ToMasz pisze:
> [...]
    Coś ci nie wyszło z cytowaniem :P

  • 18. Data: 2019-02-12 20:16:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 18:54, ToMasz pisze:

    Uciekł mi Twój post dotyczący mojego, więc odpowiadam w tym.
    Tak-miałam rok ważnoći konta, więc to dziwne, żeby w telefonie działały
    tylko numery alarmowe. Zdenerwowalam się bardzo, bo miałam do
    "odwalenia" dwie pilne rozmowy telefoniczne.
    Pies ich ganiał. Krzyżyk im na drogę ich kariery.

    --
    animka

  • 19. Data: 2019-02-28 13:01:27
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ALEX MR w news:5c61c3a2$0$491$65785112@news.neostrada.pl
    > Cell Info,

    ktos z Was "ogarnal" te app dobrze i odpowie na bardziej drobiazgowe
    pytania? :)