  • Data: 2013-04-04 09:54:25
    Temat: Jazda bez dokumentów - jak to wygląda w praktyce
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Takie szybkie pytanie: jak w praktyce wygląda
    postępowanie w przypadku zatrzymania kierowcy
    do kontroli, gdy nie ma on przy sobie żadnych
    dokumentów?

    Pytam, bo właśnie dzisiaj wyszedłem z domu bez
    portfela i dokumentów, i tak też będę musiał
    jeszcze trochę pojeździć. Wprawdzie ostatnią
    kontrolę miałem jakieś 5 lat temu, ale znając
    życie, dzisiaj mnie pewnie złapią ;)

    Pozdrawiam
    MK