  • 31. Data: 2011-11-28 23:53:18
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Nov 2011 14:56:28 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >W poniedziałek rano poluje się na przekraczajacych 0.2 promila a nie na
    >takich z 3 promilami.

    A zdarza się taki, co ma 2 promile.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2011-11-29 00:29:41
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    > inwestycją wodociągową i już mamy liczne utrudnienia a tu jeszcze oni na
    > dokładkę się przypierdolili. Efekt - kilometrowe korki na drogach, setki,
    > osób spóźnionych do pracy po 10-30minut. tylko przez to, że jebany
    > odmóżdżony patrol wymyślił sobie testy trzeźwości w najbardziej
    > krytycznych miejscach.
    > To co widziałem dzisiaj jadąc do pracy to była targedia. Miny wkurwionych
    > kierowców jadących do pracy lub wiozących dzieci do szkoły i aby zaraz
    > popędzić do pracy.
    >
    > POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

    dobra dobra
    podaj wyniki tej akcji !

  • 33. Data: 2011-11-29 08:32:46
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Kris_Poland waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > dobra dobra
    > podaj wyniki tej akcji !

    3:0 dla Waszych

  • 34. Data: 2011-11-29 10:41:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 21:55, to wrote:
    > begin kamil

    > Ten z 0,21 w korku też nikogo nie zabił. A jak się dobrze poszuka po
    > mieszkaniach, to może i się jakiś trup znajdzie albo żona czy córka w
    > piwnicy.

    *sprawdzić czy nie ksiądz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 35. Data: 2011-11-29 10:43:32
    Temat: Re: * Policję!
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 20:04, 4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Maksymilian Dutka"<"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:jb0emb$8tr$1@inews.gazeta.pl...

    > Przez ich działanie zablokowana była cała nawojowska aż od skrzyżowania oraz
    > zielona gdyż sporo osób w rozpaczy że już po ósmej a oni jeszcze nie w pracy
    > szukało objazdów. Normalnie w taki dzień jestem w pracy za 10 ósma. Dzisiaj
    > zaliczyłem przez kutasów 10 minutowe spóźnienie.

    Niesamowite, raz na jakiś czas stracisz 20 minut życia.

    Proponuję zioła uspokajające, jeśli dla ciebie taka bzdura jest taką
    tragedią życiową.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2011-11-29 13:10:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 10:43, kamil pisze:

    > Niesamowite, raz na jakiś czas stracisz 20 minut życia.

    Pewnie zarabia 10kPLN na godzinę, więc strata 3kPLN jest już wymierną kwotą!

    --
    Paweł

  • 37. Data: 2011-11-29 14:04:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    > A zdarza się taki, co ma 2 promile.

    Masz jakieś doświadczenia? ;)

    Jasne, ze się zdarza. Jednak takiego łatwiej złapać w weekendowe
    wieczory niz poniedziałkowy poranek.

    Polowanie w poniedziałek to polowanie na niewiele ponad 0.2 i teksty
    "No i co ja mam z panem zrobić, panie jerzu? Zabieramy prawo jazdy?" i
    klasyczne uniesienie brwi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-11-29 15:05:42
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 10:43, kamil pisze:

    > Niesamowite, raz na jakiś czas stracisz 20 minut życia.

    Przez które spóźnisz się 10-15 minut do pracy. Tak, wiem. Powinienem
    wstawać o 5 rano, jak do roboty mam na 8.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 39. Data: 2011-11-29 15:19:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 14:05, Grejon wrote:

    > Przez które spóźnisz się 10-15 minut do pracy. Tak, wiem. Powinienem
    > wstawać o 5 rano, jak do roboty mam na 8.

    Raz na rok spóźnisz się 20 minut do pracy. Świat się zawali? Jesteś
    neurochirurgiem i ktoś właśnie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20
    minut spłonie sierociniec?

    Siedzicie z 4CX250 całe dnie w godzinach pracy na PMSie biadoląc, jak to
    źle że spóźniliście się 10 minut. To już nawet śmieszne nie jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 40. Data: 2011-11-29 15:29:38
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 15:19, kamil pisze:

    > Raz na rok spóźnisz się 20 minut do pracy. Świat się zawali? Jesteś
    > neurochirurgiem i ktoś właśnie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20
    > minut spłonie sierociniec?

    Może i jestem. Co ci do tego?

    > Siedzicie z 4CX250 całe dnie w godzinach pracy na PMSie biadoląc, jak to
    > źle że spóźniliście się 10 minut. To już nawet śmieszne nie jest.

    Idź se meliski zaparz albo sete walnij.