  • 21. Data: 2019-07-11 22:31:52
    Temat: Re: Jelenia Góra parking strzeżony
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-07-11 o 02:01, LordBluzg(R) pisze:

    > Czasem mi się też zdarzało (bardzo sporadycznie)...ale w momencie jak
    > były problemy z netem, że wiadomość nie wyświetlała się poprawnie.
    > Ponowne odpalenie TB i wczytanie wiadomości powodowało poprawne
    > wyświetlenie. Jaki masz system?

    Windows 7 SP1 x64.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2019-07-12 09:04:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-07-11 22:31, Irokez wrote:

    > ptaszek wymuszający ISO-8859-2 powoduje tylko tyle, że kolejny post
    > Przemka "wakacyjna sonda.." ładuje się z krzakami. W tym nic się nie
    > zmienia.

    No napisałem, że ma być *od*haczone :)

    ozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2019-07-12 18:48:04
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 10/07/2019 19:01, Irokez wrote:
    > W dniu 2019-07-09 o 23:48, LordBluzg(R) pisze:
    >
    > Wtrącę się w tą interesującą konwersację

    > Tak było domyślnie i działa.

    > Przestawiłem, zresetowałem TB, wyczyściłem całkiem subskrypcję łącznie z
    > wywaleniem pliku itp. pobraniem od nowa wszystkiego i nadal jest ta
    > samo. Krzaki.

    To nie problem charsetu (ISO-8859-2/UTF-8/cokolwiek innego), tylko
    kodowania transportowego Quoted-Printable (w skrócie QP). A konkretnie
    wywalenie się Twojego Thunderbirda na jego dekodowaniu.

    Nie przypominam sobie, by Thunderbird miał jakąś opcję wyłączenia
    obsługi QP, pobieżne przejrzenie opcji konfiguracyjnych też nie nasunęło
    niczego sugerującego możliwość (w/wy)łączenia tej funkcji.

    Proponuję utworzyć zupełnie nowy profil i na nim zasubskrybować tę
    grupę. Jeżeli tamten problematyczny post wyświetli się dobrze, problem
    leży w starym profilu i czeka Cię żmudne przenoszenie starych ustawień
    na nowy profil. jeżeli nie, być może pomoże czysta instalacja Thunderbirda.

    --
    MF

  • 24. Data: 2019-07-12 21:43:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-07-12 o 18:48, MF pisze:

> [...]
    > na nowy profil. jeżeli nie, być może pomoże czysta instalacja Thunderbirda.

    No i chyba czas to zrobić, bo może faktycznie coś jest na rzeczy.
    Bardzo często otwierając nowy post dostaję "Serwer grup dyskusyjnych
    zgłasza, że nie może odnaleźć wiadomości." i trzeba ponownie próbować
    otwierać aż do skutku.

    Tylko właśnie to archiwizowanie poczty i przenoszenie mnie czeka...

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2019-07-13 00:24:55
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 12/07/2019 20:43, Irokez wrote:

> [...]
    > otwierać aż do skutku.
    >
    > Tylko właśnie to archiwizowanie poczty i przenoszenie mnie czeka...

    <http://mozillapl.org/wiki/Szko%c5%82a> - niby stara strona, ale dalej
    użyteczna. Tam znajdziesz dobry opis m.in. profili i do czego służą
    różne pliki w profilu (to może się okazać, że pojedyncze pliki nie są
    uwzględnione, więc pozostaje Ci guglowanie), gdzie jest trzymana poczta itd.

    Aha, tworząc nowy profil nie musisz od razu kasować starego, używając
    menedżera profili możesz nie tylko za każdym razem wybrać żądany profil,
    ale nawet ustawić, by domyślnie ładował się ten nowy. O menedżerze
    profili też jest na ww. stronie.

    Powodzenia.

    --
    MF