  • 1. Data: 2012-01-07 19:59:42
    Temat: Jest kasa
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Dla Wawy na wylotowki czyli obwodnice Marek i Raszyna-Janek. Mam nadzieje,
    ze nie opoznia budowy jakimis pierdolami i rusza z kopyta !

    sz.

  • 2. Data: 2012-01-07 20:01:29
    Temat: Re: Jest kasa
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Dla Wawy na wylotowki czyli obwodnice Marek i Raszyna-Janek. Mam
    > nadzieje, ze nie opoznia budowy jakimis pierdolami i rusza z kopyta !

    Po co ten zbytek? Nie lepiej wydać ją na fotoradary i poprawić
    bezpieczeństwo?

  • 3. Data: 2012-01-07 20:09:25
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/07/2012 07:59 PM, szufla wrote:
    > Dla Wawy na wylotowki czyli obwodnice Marek i Raszyna-Janek. Mam nadzieje,
    > ze nie opoznia budowy jakimis pierdolami i rusza z kopyta !
    >

    > sz.

    gdzie ta kasa? :)

  • 4. Data: 2012-01-07 20:11:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > gdzie ta kasa? :)

    w kieszeni :)

    sz.

  • 5. Data: 2012-01-07 21:46:46
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-07 19:59, szufla pisze:
    > Dla Wawy na wylotowki czyli obwodnice Marek i Raszyna-Janek. Mam nadzieje,
    > ze nie opoznia budowy jakimis pierdolami i rusza z kopyta !
    >

    > sz.

    A widział ktoś te szklarnie na wylotówce do Marek - bo ja się
    zastanawiam , czy na lato zrobią tam klimę ?
    Z drugiej strony , gdyby nie budowali szklarni , to już dawno droga
    byłaby skończona .

  • 6. Data: 2012-01-07 21:54:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 7 Jan 2012 20:11:21 +0100, szufla wrote:

    > w kieszeni :)

    To się podziel ;)

  • 7. Data: 2012-01-07 22:46:32
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > , czy na lato zrobią tam klimę ?
    > Z drugiej strony , gdyby nie budowali szklarni , to już dawno droga byłaby

    Musialo cos takiego byc, podziekuj KE za swoje dyrektywy odnosnie halasu dla
    drog ekspresowych.

    sz.

  • 8. Data: 2012-01-07 22:46:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To się podziel ;)

    ale, nie mojej :)

    sz.

  • 9. Data: 2012-01-08 03:42:11
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Dla Wawy na wylotowki czyli obwodnice Marek i Raszyna-Janek. Mam nadzieje,
    > ze nie opoznia budowy jakimis pierdolami i rusza z kopyta !

    i co z tego
    drogi beda a nie bedzie komu na nim jezdzic

    niemca hiszpana feancuza z pensji stac na wicej niz polaka

  • 10. Data: 2012-01-08 09:42:58
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-08 03:42, Kris_Poland pisze:

    > i co z tego
    > drogi beda a nie bedzie komu na nim jezdzic

    Nie bój, zawsze znajdą się chętni do jeżdżenia, dla których rezygnacja z
    samochodu oznaczałaby znacznie większą stratę niż kolejne podwyżki cen
    paliw.

    > niemca hiszpana feancuza z pensji stac na wicej niz polaka

    I masowo rezygnują z aut, a w miastach wprowadza się ograniczenia dla
    samochodów, tak im ten dobrobyt bokami wychodzi (korki).

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM