  • 1. Data: 2019-03-31 20:32:13
    Temat: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    No właśnie, czy ktoś ze starych znajomych jeszcze tu zagląda?
    Nie mówcie, że po prawie 22 latach obecności trzeba będzie zwijać się
    stąd... :/

    --
    UWAGA! GROŹNY PIES!
    Jeśli się przywiąże,

  • 2. Data: 2019-03-31 20:38:01
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "HF5BS" <v...@i...pl> wrote in message
    (...)
    No tak, aż mi deklaracja charsetu uciekła, choć ją ustawiałem... Znów jakiś
    wybierak przekłamał (awaria komputera centralnego, niektorzy z bywalcow
    wiedzą, co się stało, chyba czeka mnie oliwienie, pół litra 21% kosztuje
    śjakieś 7.50 PLN.Ale nie wiem, czy mi wolno.

    --
    (tu pies chwilowo nie zaszczeka)

  • 3. Data: 2019-03-31 20:40:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-31 o 20:32, HF5BS pisze:
    > No właśnie, czy ktoś ze starych znajomych jeszcze tu zagląda?
    > Nie mówcie, że po prawie 22 latach obecności trzeba będzie zwijać się
    > stąd... :/

    Dobrze, że się odezwałeś.

    Przypomniało mi się, że u rodziców na strychu od lat leży stary aparat,
    jeszcze ebonitowy, prawdopodobnie z mikrofonem węglowym. Raczej niesprawny.
    Może bym Ci go kiedyś podrzucił do przejrzenia i naprawy?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2019-03-31 21:30:14
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > niesprawny.
    > Może bym Ci go kiedyś podrzucił do przejrzenia i naprawy?

    Ależ chętnie! Za ok. tydzień wychodzę ze szpitala po rehabbilitacji, to będę
    mógł się nim zająć.
    Tarcza pewnie się jakaś znajdzie, albo się obecną odnowi, dzwonek też mi się
    chyba jakiś szlaja, w ogole co jest, to sprobuję odratować, kręcą mnie takie
    sprawy, dają mi frajdę; jak części styknie, a nie powinno być problemu, to
    aparat wróci w pełni sprawny. Jedyne, czego mogę nie mieć, to mikorfon, ale
    spróbuję poszukać i może się jakiś znajdzie, albo stary okaże się dobry.
    Najprawdopdobniej dorobię tłumik trzasków, to banalny banał, a tej części
    stare aparaty nie miały. Sprawdzi się sznur. OK, wyjdę za tydzień,
    podziałamy.

    HF5BS.

  • 5. Data: 2019-03-31 22:48:58
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 20:32, HF5BS pisze:
    > No właśnie, czy ktoś ze starych znajomych jeszcze tu zagląda?
    > Nie mówcie, że po prawie 22 latach obecności trzeba będzie zwijać się
    > stąd... :/

    Zagląda, zagląda! :-)

    --

    P.

    (mail w nagłówku nie działa, oby chwilowo)

  • 6. Data: 2019-03-31 22:50:58
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 21:30, HF5BS pisze:
> [...]
    > okaże się dobry. Najprawdopdobniej dorobię tłumik trzasków, to banalny
    > banał, a tej części stare aparaty nie miały. Sprawdzi się sznur. OK,

    Jakieś mikrofony telefoniczne starego typu powinny się gdzieś u mnie
    poniewierać (co prawda nie wiem, na ile sprawne). Jakbyś nie znalazł,
    to daj znać, poszukam.

    --

    P.

  • 7. Data: 2019-04-01 09:59:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > No właśnie, czy ktoś ze starych znajomych jeszcze tu zagląda?
    > Nie mówcie, że po prawie 22 latach obecności trzeba będzie zwijać się
    > stąd... :/

    Tak, choć pod inną ksywą.

  • 8. Data: 2019-04-01 12:29:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-31 o 22:50, PiotRek pisze:

    > Jakieś mikrofony telefoniczne starego typu powinny się gdzieś u mnie
    > poniewierać (co prawda nie wiem, na ile sprawne). Jakbyś nie znalazł,
    > to daj znać, poszukam.

    Dzięki, chłopaki :)

    Z tym, że odezwę się najwcześniej po Wielkanocy - w domu rodziców bywam
    tylko kilka razy w ciągu roku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2019-04-01 21:02:30
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "PiotRek" <b...@g...pl> wrote in message

    > Jakieś mikrofony telefoniczne starego typu powinny się gdzieś u mnie
    > poniewierać (co prawda nie wiem, na ile sprawne). Jakbyś nie znalazł,
    > to daj znać, poszukam.

    Oczywpiź.^WOczywiście, jak tylko wrócę do domu. Dam znać, czy i czego mi
    brakuje. Aparat bym przyjął od razu po powrocie, dam znać, bo jeszcze
    formalnie nie wiem, kiedy wychodzę. Zakres i czas działań ocenię jak będę go
    mieć w swoich rękach.

    --
    General ischemic system failure, healing... (czy jakoś tak)
    PS Skończył mi sie limit danych, niee wiem, czy z drugiego koma udami się

  • 10. Data: 2019-04-01 21:05:18
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    > Dzięki, chłopaki :)
    >
    > Z tym, że odezwę się najwcześniej po Wielkanocy - w domu rodziców bywam
    > tylko kilka razy w ciągu roku.

    Spoko, my stare wygi trzymamy się tu od lat (ja od praawie 22), pomożemy w
    potrzebie.
    --
    Data limit exceeded...